3069
Sök

Höjningssats? iställer för säkning

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
Nu är det som så här.. att jag vill få lite rally stuk på min bil eventullet och sitter o tittar på lite prylar.. och självklart måste bilen höjas en aningen då? hur ska man bära sig åt? finns det några okej satser för hyffsade pengar? eller är det svindyrt allting?

Bmw osv..

12 086 Inlägg
27 juli 2006
Finns nog inga fjädrar som höjjer.. möjligen om du hittar typ husvagnsfjädrar som brukar bli lite högre utan belastning. Annars köper du sånna här kuddar från biltema o sätter emellan fjädrarna funkar riktigt bra

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
JapMax skrev:
Finns nog inga fjädrar som höjjer.. möjligen om du hittar typ husvagnsfjädrar som brukar bli lite högre utan belastning. Annars köper du sånna här kuddar från biltema o sätter emellan fjädrarna funkar riktigt bra

hmm alla rally bilar är ju högre än standard? kör dom med ställbara eller

Bmw osv..

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
9 108 Inlägg
27 juli 2006
Ligger väldigt mycket mer jobb bakom än bara höjda fjädrar på rallybilar.. Vill du ha en bil som går att köra så ha den original i så fall

Vad händer med väghållningen om du bara höjer den med fjädrar eller bussningar tror du?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 juli 2006
Trådstartare
MilleN skrev:
Ligger väldigt mycket mer jobb bakom än bara höjda fjädrar på rallybilar.. Vill du ha en bil som går att köra så ha den original i så fall

Vad händer med väghållningen om du bara höjer den med fjädrar eller bussningar tror du?

ja du millen tror inge bra händer iaf:( men men synd att den ska va så låg.. den skrapar fan i flera gånger om dagen.. sen har jag hört att man kan höja dom flesta peggor i bak? är de sant

Bmw osv..

sixten
252 Inlägg
27 juli 2006
rallybilar brukar köra med ställbara fjädrar...

Sök