Tvätta tak på insida?

vikk
3 juli 2009 · 23 Inlägg

Hej,

Vi har nyligen köpt en begangnad VW Golf 1,6 i toppskick. Riktigt glada med den, riktigt god att köra också wink
Iallfall, den hade sina små skavanker och jag undrar hur man på enklaste sätt får bort smuts av något slag från taket? Den har som andra bilar någon sorts tyg(?) tak som verkar svårt att tvätta om man nu skulle vilja det. Skulle vara toppen med några bra tips om hur man kan få bort detta smuts.

Tack på förhand!
Mvh Viktor

vikk
4 juli 2009 · 23 Inlägg

Ingen alls som vet hur man tvättar bort en fläck från innertak på enklaste sätt...?

Dubs I got Dubs!
4 juli 2009 · 2 423 Inlägg

interior cleaner från autosmart.

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Ena Colaberoende
4 juli 2009 · 1 219 Inlägg

Det kan också gå så lätt att fixa med Microfiberduk samt lite såpavatten. Funkar kanon till golv och bagagemattor iallafall.

Fast svårare fläckar som olja kan nog bli värre. Då brukar mor, mormor, farmor kunna en massa hemliga knep för detta.

/ena

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
4 juli 2009 · 1 778 Inlägg

smidigast är nog att köpa interiör rengöring på autosmart eller mekonomen. Jag har massa dunder medel på jobbet med det blir lite svårt för dig att få tag i. Men det är viktigt att gå över hela taket om det är ett ljust tak, annars kommer du troligtvis få ljusa fläckas istället:P

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
vikk
4 juli 2009 · 23 Inlägg

Tackar för tre snabba svar wink
Får prova mig fram lite.

Vikk

dj_evil
4 juli 2009 · 55 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:
smidigast är nog att köpa interiör rengöring på autosmart eller mekonomen. Jag har massa dunder medel på jobbet med det blir lite svårt för dig att få tag i. Men det är viktigt att gå över hela taket om det är ett ljust tak, annars kommer du troligtvis få ljusa fläckas istället:P

Vad är det för medel du pratar om? Berätta gärna

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang