Eftersnack: GSR Maprace 6/2-2010

MrKerm Avstängd
9 februari 2010 · 1 557 Inlägg

kaxxen skrev:
ska man va petnoga så fattar nog alla va den användaren va till för? & så långt ja vet tilllåter inte gorg sådant som har med olagligheter eller uppmaningar till det?   Så det är nog det dem förknippa användaren med.

hur många pm eller inlägg hade den användaren haft att göra med om streetracing om den fått vara kvar wink

Nu e jag inte med på va du menar hmm Den användaren har inte gjort något olagligt eller uppmanat någon till något brott.. O man kan väl knappast stänga av någon för att han/den ev kan skriva något som är fel i framtiden??

Jaja nog om det.. Vi kommer nog klara oss ändå big_smile Synd om dom som inte får veta något bara wink

Senast redigerat av MrKerm (9 februari 2010)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
j0nas Lastbilschaffis
9 februari 2010 · 811 Inlägg

Men nu står det t ex väl mött GSR crew & det är ju uppenbart att nån i GSR sköter den användaren.

och
"Några frågor om hur man skall göra för att inte missa någon aktivitet vi håller i så skicka ett PM
så får du reda på hur man kan bli medlem osv"


Det ja menar är att gorg tolkar det som att användaren kommer sprida GSR info om olagliga race & därav plockat bort den. De tog la bort den i förebyggande syfta då de inte vill ha någon slags  form av spridning om streetrace osv för allt sådant plockas bort direkt på forumet.

hänger du med.
Förresten du själv syftar (läser mellan raderna) ju på att de inte får info om någon gsr aktivitet (olagliga streetrace) & kartrace hurvida det klassas vet ja inte men streetrace är big no no här ju  :p

å gorg gjorde ju rätt enligt "sina regler" om att stoppa spridning av streetrace på forumet.

Så kan du säga ÄRLIGT att den användaren skulle användas normalt & inte vidarebefodra info om streetrace(vilket gorg inte vill på sin sida & vet att GSR sysslar med streetrace)

aja ger bara min synpunkt & gissning på varför den blev användaren blev bannad  smile

ps: kunde ju tagit mindre uppenbart namn & inte "gapat" högt på forumet samt skött det lite snyggare kanske. Lite naivt att tro att användaren skulle få va kvar på forumet med namnet & texten som nån av er gsr crew skrev med tanken på vad gsr sysslar med? smile

Senast redigerat av kaxxen (9 februari 2010)

LINDAAAAAA Avstängd
9 februari 2010 · 60 Inlägg

på riktigt hallå map race e absolut inge olagligt vet du inte ett skit eller kom ite här å tyck å tro när du inte har kött på benen å de som får reda på racen får de via sms inte garaget!!!!!!!vi har liiiiiiite större kontaktnät än garaget ska du veta!!//väl mött GSR

Gsr
j0nas Lastbilschaffis
9 februari 2010 · 811 Inlägg

LINDAAAAAA skrev:
på riktigt hallå map race e absolut inge olagligt vet du inte ett skit eller kom ite här å tyck å tro när du inte har kött på benen å de som får reda på racen får de via sms inte garaget!!!!!!!vi har liiiiiiite större kontaktnät än garaget ska du veta!!//väl mött GSR

OM du läser lite istället för att gapa & tycka jag är en idiot så skrev jag "kartrace hurvida det klassas vet ja inte" men streetrace är big no no här ju.  så snälla läs lite & tagga ner istället för att gapa på mig?

de enda ja menar är bara att gorg bannade användaren för att de misstänker antagligen att användaren kommer sprida info om streetrace så i förebyggande syfte tog de helt enkelt bort den bara.

Jag får mina sms när det gäller så du kan ta det lugnt wink Har du totalt missat att min bil varit där eller wink

hurvida ert kontakt nät är bryr ja mig inte om så de behöver du inte skryta med eller dra in här då ja inte jag inte talat om det i huvudtaget. Övrigt DU har samma aggressiva attityd mot mig som när en viss GSR medlem lekte polis på E6an när ja åkte upp för att konfrontera & säga ifrån att han gjorde fel.

har inget emot gsr eller det ni gör punkt slut.

Senast redigerat av kaxxen (9 februari 2010)

LINDAAAAAA Avstängd
9 februari 2010 · 60 Inlägg

om du nu får sms av oss å åker tydligen på våra race så fatttar ja inte varför i hela helvete du sitter här å gnäller om gsr..... ja klart som fan ja har taskig attityd när nån sitter på ett öppet forum å snackar ner gsr å eftersom du redan haft en dispyt med en annan medlemm så lär de va du som e problemet

Gsr
j0nas Lastbilschaffis
9 februari 2010 · 811 Inlägg

aja tyck va du vill tongue tyckte bara till om varför gsr användaren blev bannad för bara & ja kan slå vad om att de ja sagt är nog va gorg tyckte kanske inte allt men förebyggande syftet & misstankar mot användaren var nog tillräckligt mkt för dem att banna användaren.

du får la fråga en admin annars om varför de tog bort den?

det står klart & tydligt att ja inte snackar ner utan ger min version:

Tagit från ett av inläggen före av mig"
"aja ger bara min synpunkt & gissning på varför den blev användaren blev bannad"

Senast redigerat av kaxxen (9 februari 2010)

chrizz Administratör
9 februari 2010 · 11 783 Inlägg

Ett konto är för en (1) användare, inte en grupp.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang