3561
Sök

få djupare "grop" under läppen.

185 Inlägg
28 september 2006
Maizer skrev:
Sir_x skrev:
Äh vafan hon ska va glad att du bara snusar... Jag önskar att jag lyckades sluta. Lånar tråden och ber om råd. Hjälp mig sluta snusa!!!

Håller med, nikotinet är fan ett helvete.

Ett litet tips...
Bestäm ett datum om kanske 1-2 månader som du ska sluta, sen är det "bara" att kämpa på!
Det fungerade för mig, men jag hade verkligen bestämt mig.
Skönt att vara snus fri e det iallafall! Efter 13 års snusande...

191 Inlägg
28 september 2006
hahaha för jävla härlig tråd. om vi säger såhär. säg till din mor att du snusar för hon blir bara mer besviken om hon får reda på det av andra eller att hon kanske hittar någon prilla eller dosa nånstans. du tjänar i längden på att vara ärlig mot föräldrarna

268 Inlägg
28 september 2006
man har inte sett snuset på mig på år å dar, har blivit en riktig snusgrop efter denna tiden, rätt skönt.. ibland känner man inte om man har en inne eller inte, så ska de va wink

787 Inlägg
28 september 2006
virtual1337 skrev:
hur skall man få djupare.. så jag kan använda mindre påsar t.ex. på timmer eller nära morsan. har 'mini' påsar, men det syns lite för mycket.
finns det nån slags snus man kan snusa t.ex. lös? eller nåt .. har snusat en liten tid nu, men vill att det inte skall synas så mycket så folk börjar fundera :S
värst är morsan och lärare :S

Finns det överhuvudtaget nånting som hjälper? :S

Virtual elit tongue, Ge fan i att snusa istället? Är inte ett dugg jävla coolt, spara pengarna och köp en moppe istället, annars nåt annat,...
Ja men, tycker du jag har snusat i 2 veckor nu så jag är beroende, ye right!

btw: 18 årsgräns både här och i affären big_smile

Vw trimmare
2 995 Inlägg
29 september 2006
virtual1337 skrev:
hur skall man få djupare.. så jag kan använda mindre påsar t.ex. på timmer eller nära morsan. har 'mini' påsar, men det syns lite för mycket.
finns det nån slags snus man kan snusa t.ex. lös? eller nåt .. har snusat en liten tid nu, men vill att det inte skall synas så mycket så folk börjar fundera :S

Du verkar för ung för att snusa bara att lägga av innan det är försent började snusa vid 11 års ålder
och vet hur svårt det är att sluta bara dumt kostar massa pengar + att den "Gropen" du pratar aldrig kommer att läka tandköttet fräts bort och slemhinnorna kan förstöras finns bieffekter med snus det har påverkar på hjärtat också så att snus är ofarligt stämmer inte...
Kan tilläga att jag inte lyckats sluta snusa la dock av med rökningen hur enkelt som helst.....

"
Svensk snus innehåller tobak, salter aromämnen och (ca 50%) vatten. Tobaken
innehåller omkring 2500 kemikalier. Bland farliga ämnen förutom nikotin
finns nitrosaminer, radioaktivt polonium, olika metallföreningar, kolväten,
aldehyder, amider, nitriler, alkander, terpener, polyfenoler, klorerade
organiska ämnen...

"

Andra saker man ska veta om snus: 1 Dosa  snus Motsvarar 40 cigarreter (Nikotin)

Snus innehåler rena gifter bla Arsenik..
Senast redigerat av MeloveGolf (29 september 2006)

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
30 september 2006
jag önskar att jag aldrig hade varit dum nog å börja röka för 6 år sedan, visserligen har jag fått ner det nu till istort sätt bara snusa men jag trivs inte med det häller längre... vill sluta men vill inte offra familj å vänner pga detta (snacka om aggresiva reaktioner ifall man har abstinens)...

Sluta medans du kan... lovar dig att du kommer vara missnöjd med ditt val att snusa när du verkligen blivit beroende!

å inte många tjejjer som vill ha en kille med gula tänder i dessa utseende fixerade dagar... wink

Säljare
341 Inlägg
30 september 2006
virtual1337 skrev:

varför dölja det??
är du under 18 eller??
om du inte är det så gör du väl vad du vill.

Sök