3935
Sök

drivaxeln gått av

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 oktober 2006
Trådstartare
hej skulle vilja veta vad som hänt med min bakaxel... drivaxeln på vänster sida är lös, trodde först den hade gått av men de har den inte värkar som grejjen som den sitter fast i på bakaxeln gått av.. lite svårt å förklara men finns kanske nån som fattar vad jag menar??  iaf hänger den löst ungefär som om den har gått av men den ser hel ut ... vad har hänt??? kan tillägga att de är en sierra 2,9:a -91

mkt tacksam för svar... har själv inte hunnit kolla så mkt på de för de är så mörkt ute så man ser så dåligt å grejja men skulle iaf vilja veta vad som har hänt om nån vet eller har varit med om de??

MVH

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
kollade idag va de va för fel nu när de va ljust ute.. å de är bultarna som drivaxeln sitter fast med som har gått av hmm  roligt å borra ur dom då..njae skulle inte tro de hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
lås tråd.. hade inget med drvaxeln å göra... de va ett riktigt ras.. hela kardan huset eller vad jag ska säga har spruckit så de är typ ett hål i bakaxeln på 5cm x 15cm typ så man ser drev å skit utifrån  hmm  så de blir till å byta bakaxel hmm

608 Inlägg
6 oktober 2006
aj faan inget vidare sånt sad

old volkswagens never die,they just get lower:D

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
jens volvo in sports skrev:
aj faan inget vidare sånt sad

nja de tyker jag inte heller hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 oktober 2006
Trådstartare
för er som vill veta så när ja gtog bort diff-klumpen så ramlade den ner i 2st bitar yikes den hade gått av asså yikes haha så de kan gå big_smile

5 710 Inlägg
13 oktober 2006
Låser på begäran.

MVH Jonas
..............

Sök