Vad använder du för kläder?

bollen1986
18 maj 2010 · 3 714 Inlägg

Noname jeans med lite häng
Munktröja modell pösig
Skateskor
är väl det jag går med jämnt..... om det inte är nån finare tillställning såsom bröllop eller liknande då det blir kavaj o finbyxor

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
LordLife
18 maj 2010 · 998 Inlägg

Byxor Jeans från ullared.
Tröjor från ullared.
T tröjor ullared och thailand.
Skor bekväma skor från stadium, givetvis på rea.
Jacka, Skin jacka från turkiet, skit skön.
Lägger inte mycket pengar på kläder, är så när man har bil som går sönder lite då och då.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Gronwalls
18 maj 2010 · 1 808 Inlägg

en Locals apparel keps
oftas nån bandtröja, depalma eller lucky 13
Jacka äre en modifierad harrington jacka med tygmärken på med mera.
Jeans eller mjukisbyxor, till jeans alltid nitbälte hängslen och kedja. Går ju bara i mjukisar när man är hemma eller har tråkigt hos nån polare
skor är det antigen vans eller converse

Senast redigerat av Gronwalls (20 maj 2010)

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Germax
18 maj 2010 · 12 086 Inlägg

Jag har 3 stilar, jobbarkläderstilen, mysbyxor och luvtröjjastilen och bratsstilen.
används ungefär lika mkt alla 3 tongue

LeafBox Lat Perfektionist
18 maj 2010 · 6 359 Inlägg

DC Street skor, lite hängiga jeans och t-shirt ifrån jack&jones, och det toppar vi av med en fräsig hatt big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
ZonaX Svetsare
18 maj 2010 · 3 150 Inlägg

FoXoN skrev:

ZonaX skrev:
Skateskor/DC-skor, DC-kepa, munk/luvtröja, pösiga jeans   smile

Har i prencip samma smak. xD kopia! wink

Haha  ;D

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
bmx
18 maj 2010 · 7 100 Inlägg

skateskor,jeans,t-shirt.keps

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
MilleN
18 maj 2010 · 9 108 Inlägg

DC verkar vara riktigt vanligt och jag ställer mig i ledet, älskar dom skorna smile

Kläderna är lite blandat numera, rätt mycket kortärmade skjortor osv från NewYorker eller Cubus (underskattad affär smile) eller tröjor med dragkedja. Inte så mycket munktröjor längre.

SgtCrilly Hemmainstruktör
18 maj 2010 · 641 Inlägg

DC skor (som alla andra...), en storlek för stora jeans med bootcut och häng så att rövskarven precis sticker fram å hälsar på alla som väljer å glo på den, t-shirt med mycket varierande kvalitee och tryck, sweatshirt eller hoodie, NewEra59Fifty kepps med mörk färg och varierande brodering (beställda från USA för mitt stora huve rymms inte i dom små som oftast säljs i Sverige, 8"= I got a big head but the girls say they like it...). På vintern tillkommer en varm, kort jacka.

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd
Mini Cooper S (R53) "MC42" (2006)
ZonaX Svetsare
19 maj 2010 · 3 150 Inlägg

ZonaX skrev:
DC-skor, DC-kepa, munk/luvtröja, pösiga jeans   smile

Lägger till "ziphood" och lite lagomt med häng på brallorna  ;P

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
bmx
19 maj 2010 · 7 100 Inlägg

uscchh för DC skor.själv kör jag adio och kustom wink

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Svesse965
19 maj 2010 · 18 Inlägg

jeans/t-shirt men oftast tränings kläder eller ett par gammla fubu brallor och en gasp tröja tex. tar på mig det som är skönt att gå i helt enkelt

stöd din lokala bilskrot åk saab
Jokke_
20 maj 2010 · 453 Inlägg

För mig är det en blandning som gäller tongue Höga Reebook eller Nike skor, lite hängiga jeans, rätt ofta en Levis t-shirt och sen en luvtröja med dragkedja på det. Ibland skjorta istället för luvtröjan. Har rätt så blandad stil. Tar på mig det som känns bra för dagen (dock så skulle jag aldrig få för mig att gå ut i mjukisbyxor)

Bjork OEM <3
20 maj 2010 · 6 957 Inlägg

DC-skor verkar ruggigt vanligt, bara jag som tkr dom är allmänt klumpiga? tongue
Har sj. 2 par men inget jag använder dock.

OEM <3
bmx
20 maj 2010 · 7 100 Inlägg

Bjork skrev:
DC-skor verkar ruggigt vanligt, bara jag som tkr dom är allmänt klumpiga? tongue
Har sj. 2 par men inget jag använder dock.

de är du inte ensam om.
hadde ett par,men skickade dom åt h@lvete.sen efter dom köpte ja vox ist smile

Senast redigerat av bmx (20 maj 2010)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Germax
20 maj 2010 · 12 086 Inlägg

Bjork skrev:
DC-skor verkar ruggigt vanligt, bara jag som tkr dom är allmänt klumpiga? tongue
Har sj. 2 par men inget jag använder dock.

Jag har ett par DC skor jag använt sparsamt i 4 år.. typ när jag ska ut o kasta soper..
Jag tycker som du att de är klumpiga och passar inte in i min klädstil i övrigt.

ZonaX Svetsare
20 maj 2010 · 3 150 Inlägg

JapMax skrev:

Bjork skrev:
DC-skor verkar ruggigt vanligt, bara jag som tkr dom är allmänt klumpiga? tongue
Har sj. 2 par men inget jag använder dock.

Jag har ett par DC skor jag använt sparsamt i 4 år.. typ när jag ska ut o kasta soper..
Jag tycker som du att de är klumpiga och passar inte in i min klädstil i övrigt.

Håller inte med, skönaste skorna jag nånsin haft  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Timjoh
20 maj 2010 · 453 Inlägg

ZonaX skrev:

JapMax skrev:

Bjork skrev:
DC-skor verkar ruggigt vanligt, bara jag som tkr dom är allmänt klumpiga? tongue
Har sj. 2 par men inget jag använder dock.

Jag har ett par DC skor jag använt sparsamt i 4 år.. typ när jag ska ut o kasta soper..
Jag tycker som du att de är klumpiga och passar inte in i min klädstil i övrigt.

Håller inte med, skönaste skorna jag nånsin haft  smile

Körde med med DC och lite mer typ en "skate skor" som jag anser att DC är men bytade sedan till fred perry och vilken förändring! skit sköna man känner sig inte klumpig om fötterna så har blivit 3 par nu hehe sen köpte jag mig ett par låga convers! dom med otroligt sköna.

Annars blir det ofta levis jeans/chinos med bra passform inget häng men inget upp i röven, sitter bra passform helt enkelt. u-v ringade tröjor skjorta i bland eller någon form av fred perry tröja med dragkedja utan luva, convers nu på sommaren. Så min stil skulle jag säga modern och liiite snobb hehe wink

Bjork OEM <3
21 maj 2010 · 6 957 Inlägg

Timjoh skrev:
Körde med med DC och lite mer typ en "skate skor" som jag anser att DC är men bytade sedan till fred perry och vilken förändring! skit sköna man känner sig inte klumpig om fötterna så har blivit 3 par nu hehe sen köpte jag mig ett par låga convers! dom med otroligt sköna.

Du gjorde exakt som jag gjorde för en 5 år sen då tongue Skippa skaten å satsa på sneakers tongue
Har haft några par Nike tennis classic nu i varierande färger, illgoa big_smile såpass goa att jag köpte mitt
4:e par i veckan tongue Conversen är bland de bättre jag köpt också.

Skateskor är inte fult, eller jo..det ser mongo ut om man har lite tighta jeans på sig (min mening) tongue
Men överlag så är ju skate helt okej smile

Senast redigerat av Bjork (21 maj 2010)

OEM <3
ziekawa
21 maj 2010 · 25 Inlägg

Skateskor, baggy jeans, linne, munktroja, jacka ar alltid olika da jag ager en hel hog.
Pa en manad kanske det blir 1000 pa klader ibland mer da jag brukar kopa till en kompis ocksa.
Inga klara farger pa mina klader iaf..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang