Inför: STREET CARS FEST lör 12 juni ÖRKELLJUNGA

Jensi
9 juni 2010 · 394 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/946907_fzl4ln.jpg

Lördag den 12 juni arrangerar vi årets nionde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Kom och upplev en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar.

Datum  Lördag den 12 juni 2010
Plats  Örkelljunga (vid Mekonomenbutiken)
Adress  Ängelholmsvägen 28
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen Startavgift: 80 kronor (inkl. tvätt, skylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

Alla bilar är välkomna till träffen. Originalare, custombilar, roddar, muskelbilar, gatbilar och sportbilar. På träffen ordnar vi en utställning som det är frivilligt att vara med på. Men det är absolut inget krav - du är lika välkommen ändå. Kom och träffa massor av människor som delar ditt intresse. Kom och var med på träffen och möt likasinnade och låt dig inspireras av alla fina bilbyggen. Vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan (länken ovan), eller chansar och anmäler dig på plats.

Tvätt och inskrivning (bilutställningen)  från klockan 10.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
sierramannen
9 juni 2010 · 26 Inlägg

låter skoj.

Celica_colle collexstyling.se
9 juni 2010 · 65 Inlägg

Jag kommer smile

COLLEX Styling, Meguiars, Björns Bilinredning, Kicker, LM Konsult, Gummessons Billackering, D2 Racingsport
vr6_corrado
11 juni 2010 · 64 Inlägg

Kommer om det ej blir bug run:)

Livsnjutare
Volkswagen CORRADO VR6 "SCHRICK 199.6 whp" (1993)
milorad
11 juni 2010 · 91 Inlägg

blir de kanske lite race sen? wink

Volkswagen GTD "Gölfen" (1993)
Jensi
11 juni 2010 · 394 Inlägg

Efter den här helgen kommer vi att bjuda in de 50 första bilarna till finalen. big_smile

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Darkie dARKiE
12 juni 2010 · 5 031 Inlägg

fan, missar ju allt kul nuförtiden.. får nog fan börja vara på internet mer ofta..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
marbling
12 juni 2010 · 781 Inlägg

Jag backade tyvärr pga vädret.Hur var vädret,ngn som var där?

Volvo 1800ES "1800ES" (1973)
Volvo 780 "Lussuoso" (1987)
Opel GT "Sportcoupen" (1970)
oen100
12 juni 2010 · 361 Inlägg

marbling skrev:
Jag backade tyvärr pga vädret.Hur var vädret,ngn som var där?

Vädret va ok, lite sol lite regnskurar och ganska blåsigt, mer uppehåll en regn i alla fall, en rolig dag.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang