Kikar eventuellt förbi med Toyten! Har förhoppningsvis haft tid att fixa lite bättre strömförsörjning tills dess! Låg på strax över 9 volt bara vid steget idag i hedemora =/ Inte bra inte bra!
Kommer möjligtvis om jag hinner byta basar och sätta i det extra steget.. men som sagt var 1 vecka kvar
Nya basarna på plats och det extra monoblocket inkopplat så jag antar att jag är hyffsat redo för rättvik....men ligger nog långt efter er andra ändå...whatever.. Kommer kort snart på det också .
Nya basarna på plats och det extra monoblocket inkopplat så jag antar att jag är hyffsat redo för rättvik....men ligger nog långt efter er andra ändå...whatever.. Kommer kort snart på det också .
Det låter ju nice! Får hoppas att du får lite ström också denna gång! Själv kommer jag upp också, med nya lådan klar förhoppningsvis
jag kommer att börja bygga på ny bil i veckan så jag ska se om jag kanske hinner slänga ihop det och provspela lite dära.. men tror det kan bli tajt med tiden faktist..
de är direkt efter bron, där crusing ledet brukar gå antar jah inte så jäkla hemma på va som ligger i byn visar sig om man hittar dit haha ser ni nån som ser väldigt vilsen ut i en blå golf vinka som tokar då