Angående: Träffar i Ljungby

Kroat
24 maj 2010 · 250 Inlägg

tycker det är lite surt med att det är en söndag tongue men det är jag.. Lördag kvällar hade varit perfekt enligt mig!

Marcus_89 Biltokig elektriker
24 maj 2010 · 3 352 Inlägg

Verkar bara vara ett fåtal intresserade, är ju inte lönt om det det bara kommer 5st. Är söndagar fortfarande bra eller? Jag kan dock inte alltid då...

Marcus_89 Biltokig elektriker
24 maj 2010 · 3 352 Inlägg

Kroat skrev:
tycker det är lite surt med att det är en söndag tongue men det är jag.. Lördag kvällar hade varit perfekt enligt mig!

Det är sant, är väl bättre att köra det nån lördagkväll som du säger smile  Träffas och snacka lite, sen får man väl köra en runda kanske. Finns ju tyvärr inte så många bra platser för lek tongue

Senast redigerat av Marcus_89 (24 maj 2010)

Kroat
24 maj 2010 · 250 Inlägg

Marcus_89 skrev:

Kroat skrev:
tycker det är lite surt med att det är en söndag tongue men det är jag.. Lördag kvällar hade varit perfekt enligt mig!

Det är sant, är väl bättre att köra det nån lördagkväll som du säger smile  Träffas och snacka lite, sen får man väl köra en runda kanske. Finns ju tyvärr inte så många bra platser för lek tongue

Hehe man får ju köra runt lite å leta (:  Det finns alltid nått ställe wink Men Lördagkvällar hade verkligen varit perfekt!

Duplo Ford Beroende
24 maj 2010 · 19 Inlägg

Kroat skrev:

Marcus_89 skrev:

Kroat skrev:
tycker det är lite surt med att det är en söndag tongue men det är jag.. Lördag kvällar hade varit perfekt enligt mig!

Det är sant, är väl bättre att köra det nån lördagkväll som du säger smile  Träffas och snacka lite, sen får man väl köra en runda kanske. Finns ju tyvärr inte så många bra platser för lek tongue

Hehe man får ju köra runt lite å leta (:  Det finns alltid nått ställe wink Men Lördagkvällar hade verkligen varit perfekt!

bara folk kommer så spelar det ju ingen större roll vilken dag det är men verkar vara dåligt intresse sad

Lev ditt liv på bredden
vofloo
26 juni 2010 · 739 Inlägg

träff snart? fint väder ute ju big_smile

T_modee
26 juni 2010 · 482 Inlägg

Bättre jag fråga här och nu!
Vilka är sugna på att köra en Ljungbyträff i år?
Och vilka kan tänka sig att hjälpa till i år?

MVH
Thimmy

Marcus_89 Biltokig elektriker
27 juni 2010 · 3 352 Inlägg

T_modee skrev:
Bättre jag fråga här och nu!
Vilka är sugna på att köra en Ljungbyträff i år?
Och vilka kan tänka sig att hjälpa till i år?

MVH
Thimmy

Jag är riktigt sugen på det smile Har varit bra de två senaste åren. Trots att det regnade sist. Kan säkert hjälpa till med något också om det behövs smile

T_modee
27 juni 2010 · 482 Inlägg

Marcus_89 skrev:

T_modee skrev:
Bättre jag fråga här och nu!
Vilka är sugna på att köra en Ljungbyträff i år?
Och vilka kan tänka sig att hjälpa till i år?

MVH
Thimmy

Jag är riktigt sugen på det smile Har varit bra de två senaste åren. Trots att det regnade sist. Kan säkert hjälpa till med något också om det behövs smile

Ja de har varit en väldigt lyckad träff dom andra åren.
Men ska man köra den i år så får de vara fler från Ljungby som ställer upp och hjälper till.

MVH
Thimmy

Senast redigerat av T_modee (27 juni 2010)

Marcus_89 Biltokig elektriker
27 juni 2010 · 3 352 Inlägg

T_modee skrev:

Marcus_89 skrev:

T_modee skrev:
Bättre jag fråga här och nu!
Vilka är sugna på att köra en Ljungbyträff i år?
Och vilka kan tänka sig att hjälpa till i år?

MVH
Thimmy

Jag är riktigt sugen på det smile Har varit bra de två senaste åren. Trots att det regnade sist. Kan säkert hjälpa till med något också om det behövs smile

Ja de har varit en väldigt lyckad träff dom andra åren.
Men ska man köra den i år så får de vara fler från Ljungby som ställer upp och hjälper till.

MVH
Thimmy

Ok, ja det krävs ju några stycken smile De som hjälpte till förra året är inte sugna då? Ska höra med fler om de kan tänkas hjälpa till smile Nått speciellt som det behövs hjälp med? Så vet man lite

Senast redigerat av Marcus_89 (27 juni 2010)

vofloo
27 juni 2010 · 739 Inlägg

Jag kan ställa upp och hjälpa till om det är så ingen fara smile

turbokrille
1 juli 2010 · 122 Inlägg

Hade varit roligt med en ljungby träff i år med. Bara o säga te om de behövs hjälp.smile

Allways four wheels drive
T_modee
11 juli 2010 · 482 Inlägg

Okej bra att veta att de finns några som är sugna iaf! Ska se vad jag kan fixa till.
MVH THimmy

Marcus_89 Biltokig elektriker
11 juli 2010 · 3 352 Inlägg

Härligt smile

vofloo
11 juli 2010 · 739 Inlägg

;D Roligt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang