Inför: Augustiträffen 14/8 2010, Biltema ÖREBRO

Sers
12 augusti 2010 · 251 Inlägg

sådär, anmäld som utställare + bilen är nyvaxad. får väll slänga på nya speglarna nu oxåsmile

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
Triton1991
12 augusti 2010 · 63 Inlägg

Vet ni om hur vädret blir på lördag? mvh

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
13 augusti 2010 · 1 123 Inlägg

__spaackeel skrev:
Vet ni om hur vädret blir på lördag? mvh

ja du
vädret bli riktigt fint med 24-25 grader och sol

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Kenickie
13 augusti 2010 · 5 Inlägg

Kommer!

Ice- Unknown Örebro Crew
13 augusti 2010 · 20 Inlägg

Imorgon smäller det!

Vi har fått in 2 nya anmälningar och hoppas att det kommer fler.
Dessvärre har något hänt med vår hemsida. Jag håller på att kolla upp vad det kan vara!

Vi ses i morgon !

Sers
13 augusti 2010 · 251 Inlägg

när ska man vara där om man ska ställa ut? halv 4 eller:P?

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
Ice- Unknown Örebro Crew
13 augusti 2010 · 20 Inlägg

Va där runt 15:30 tiden så hinner ni komma in på området innan besökarna kommer! smile

baltis
14 augusti 2010 · 1 948 Inlägg

Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p

Zzoink
14 augusti 2010 · 1 229 Inlägg

kommer och kollar ifall det står några fina bilar på parkeringen smile

Unknown_Orebro
14 augusti 2010 ·

baltis skrev:
Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p

Anledningen för detta är ju att pokaler, priser, el samt mark kostar pengar. Det kostar inga pengar om man enbart kommer och tittar på utställningsbilarna. Alla bilutställningar brukar väll ta inträde eller har jag fel?

Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
14 augusti 2010 · 781 Inlägg

Woodpecker skrev:

baltis skrev:
Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p

Anledningen för detta är ju att pokaler, priser, el samt mark kostar pengar. Det kostar inga pengar om man enbart kommer och tittar på utställningsbilarna. Alla bilutställningar brukar väll ta inträde eller har jag fel?

Håller med dig Woodpecker! klart att ni ska få in de pengar som allt har kostat er att fixa denna träff. givetvis kommer jag och förevigar detta... kameran laddad och klar redan!

VolvoAnki
14 augusti 2010 · 65 Inlägg

Solen skiner så kom till Örebro, till våran Augustiträff.

Volvo 240 (1991)
Volvo 850 (1992)
Rylander
14 augusti 2010 ·

Kommer och spanar iaf.. ska först se om jag får bort limmet från dörrlisterna neutral

teo_
14 augusti 2010 · 31 Inlägg

kommer och tittar lite...smile alltid trevligt med en bilträff...smile

attackhamster
14 augusti 2010 · 475 Inlägg

ställer bilen på ica maxi parkeringen och går up och kollar lite smile

Woodpecker skrev:

baltis skrev:
Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p

Anledningen för detta är ju att pokaler, priser, el samt mark kostar pengar. Det kostar inga pengar om man enbart kommer och tittar på utställningsbilarna. Alla bilutställningar brukar väll ta inträde eller har jag fel?

på all car meet i askersund var det gratis tongue för utställarna

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
14 augusti 2010 · 305 Inlägg

Tittar nog förbi lite senare sen under kvällen istället smile

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
Mariana
14 augusti 2010 · 128 Inlägg

attackhamster skrev:
ställer bilen på ica maxi parkeringen och går up och kollar lite smile

Woodpecker skrev:

baltis skrev:
Känns lite fel med gratis för besökare och avgift för utställare... menmen, kommer nog in och slår en titt ivarjefall om jag orkar tvätta bilen först :p

Anledningen för detta är ju att pokaler, priser, el samt mark kostar pengar. Det kostar inga pengar om man enbart kommer och tittar på utställningsbilarna. Alla bilutställningar brukar väll ta inträde eller har jag fel?

på all car meet i askersund var det gratis tongue för utställarna

Alltid skoj med olika ideér, varför inte vara med och sätta Örebro på kartan en gång för alla, vi får väl se hur det blir till nästa år vi vill ju utöka pokalparken så den blir större, vi har ett prövoår, men det ska förhoppningsvis bli en återkommande årlig träff, kom nu ihåg att alla jobbar ideellt med det här och vi kommer vara glada om allt går runt, dessutom vad får man för 50:- idag ????????
Är väl alltid bra med en promenad i det fina vädret.
Välkomna ska Ni vara

Spelis
14 augusti 2010 · 1 926 Inlägg

Kommer kanske förbi senare ikväll smile

Scoore
14 augusti 2010 · 829 Inlägg

röde racern funkar inte,men kommer förbi likförbannat wink Lite i senaste taget maybe men det ska nog allt finnas någon kvar.

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
WeDo
14 augusti 2010 · 3 390 Inlägg

Hänvisar till Eftersnack tråden

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang