Kusin fyller 35 år, jävulskap?

Bebben Legitimerad besserwisser
1 oktober 2010 · 921 Inlägg

Om det finns en möjlighet, så är det ju grymt kul att möblera om ett eller flera rum i hans bostad så det står spegelvänt.

alltid lika skoj på kontoret. big_smile

Timjoh
1 oktober 2010 · 453 Inlägg

skalman1 skrev:
Skruva bort bromsslangarna från hans bil    tongue

Det är ju bara idiotiskt!

bollen1986
1 oktober 2010 · 3 714 Inlägg

När kompisen fyllde 20 så tog hans bror och far och bytte ut bilen mot en 3-hjuling med ett flak öl ibak smile

Dom hade ju extranyckel så själva flytten av bilen gick ju smidigt smile
Kan ju säga att han blev redigt paff när bilen var borta och det stog en röd liten 3-hjuling på parkeringen istället smile

sen hade han inte räknat med att hela släkten + ett par kompisar var där när kom hem:)

Senast redigerat av bollen1986 (1 oktober 2010)

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Tribbe SAAB♥SUBARU
2 oktober 2010 · 1 636 Inlägg

Detta är inget vi sysslar med i mina kompis kretsar så har väll inga jätte bra idér... vill dock minnas att jag sett någon bild på en bil här på garaget där kompisarna hade fyllt den med bollar ifrån ett boll hav när han fyllde år. Tyckte det såg roligt ut, men det är ju istortsett om inte samma förslag som JonR skrev.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Germax
2 oktober 2010 · 12 086 Inlägg

Häll en flaska bajsspray i friskluftintaget på hans bil, gärna en morgon han ska till jobbet.

Knugcab
3 oktober 2010 · 5 111 Inlägg

Jag hörde om en de hade jävlats med...
Han hade en gul Volvo 142 som de drog bort från gården i smyg och ersatte med en likadan gul Volvo 142 från skroten. Sen tog de en stor hjullastare och körde in på hans gård med tidigt på morgonen, signalerade glatt till de såg att han ställde sig och glodde i fönstret och började mosa ihop bilen. Han hade visst blivit heltokig! big_smile

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
psyco Vestfold chiptuning Stockholm
3 oktober 2010 · 2 405 Inlägg

haha lite elakt kanske men snällt att ta en annan bil en hans wink är han noga med att låsa så kan du peta in löd tenn i låset och elda på lite, körde vi jämt när vi inte orka med lektionerna i skolan. Sjukt kul när dom gör allt för att komma in men inte kan få in nyckeln

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Sanizz
3 oktober 2010 ·

psyco skrev:
är han noga med att låsa så kan du peta in löd tenn i låset och elda på lite, körde vi jämt när vi inte orka med lektionerna i skolan. Sjukt kul när dom gör allt för att komma in men inte kan få in nyckeln

Hahah den var riktigt bra.. Sen kan man ju ta ut så mycket det bara går av inredningen givietvis ska han få sätta ihop allt själv smile och som någon sa så stoppa in en sån där "pruttbomb" eller vad dom kallas smile

David_bagge
3 oktober 2010 · 225 Inlägg

kan väl rabbla upp det jag har gjort och hört och sett.. el kablar i buskar (obs ej populärt när ägaren klipper häken) och kors och tvärs på tomten i mellan utemöbler och lite dyligt.. sen toa papper lite varstans på tomten och huset, väg skylt på tomten.. sen även vet jag en som fick ett lastbils lass snö på uppfarten så han fick skota för att få ut bilen.. 1000 ballonger i en sommarstuga fast funkar bara om festen är på ett anat ställe än hemma hos hus ägaren för det tar lite tid:P och det finaste är när man gör det buset så kan man köpa virknålar och öronproppar som present till dom big_smile minnen dom gör när dom öppnar det är obetalbar. knäckebröd i sängen..slå in ett paket och använda 2 rullar plast tejp innan man slår in det med papper..  m.m..

Mvh David
bollen1986
3 oktober 2010 · 3 714 Inlägg

hmm detta funkar bara om har bor i hus, men att fylla tomten med gamla avgassystem samt bildelar borde vara lite kul iaf. eller

Man ska ALDRIG göra något som skadar bilen eller utsätter någon för fara när man gör hyss, så fiffla med bromsar och liknande är förenat med livsfara....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
jimmzzan
4 oktober 2010 · 1 168 Inlägg

dra strömmen i huset, lås in han och så måste han göra några jobbiga uppgifter för att få vissa saker såsom att komma ut blablalbla smile

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
4 oktober 2010 · 2 405 Inlägg

Lås in hans fru i en bur göm nycklarna på andra sidan stan och låt han göra diverse dumma saker för att få nästa ledtråd. Kommer bli sjukt kul för er iaf när hon får komma ut tongue

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Snitch Ointresserad.
5 oktober 2010 · 936 Inlägg

Förstärk flaggstången och hissa upp bilen i den.

Anordna ett sjuhelvetes fyrverkeri? Det är aldrig fel. Speciellt inte klockan 5 på morgonen.

Teabag appreciation club.
psyco Vestfold chiptuning Stockholm
5 oktober 2010 · 2 405 Inlägg

Snitch skrev:
Förstärk flaggstången och hissa upp bilen i den.

Anordna ett sjuhelvetes fyrverkeri? Det är aldrig fel. Speciellt inte klockan 5 på morgonen.

hehe kom o tänka på ensam hemma plåt hink med smatterband så ställer man den brevid sängen wink

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Martin 9-3 Fisketokig
5 oktober 2010 · 2 997 Inlägg

Ta några hyffsat attraktiva prylar typ en snygg soffa eller möbel och smyg över och fotografera dem vid huset / ingången vid tillfälle.

Sätt ut en annons på blocket vid 5-6 tiden på morgonen att sakerna skänkes pga flytt och har ej plats att förvara.

Har han hus: Skriv att grejorna står ute bakom kåken under en presenning och att de är först till kvarn som får hämta dem. Att han inte är hemma så det är självplock som gäller, lägg presenningen på (passande ställe).

Har han lägenhet: Skriv att grejorna står innanför porten och att grannen lovat att öppna och hjälpa till. Tuta 3ggr så kommer han och öppnar.



Kul när det kommer bilar med släpvagnar upp på gården tidigt som fan och börjar leta efter grejor runt kåken mm.,.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Snitch Ointresserad.
6 oktober 2010 · 936 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Ta några hyffsat attraktiva prylar typ en snygg soffa eller möbel och smyg över och fotografera dem vid huset / ingången vid tillfälle.

Sätt ut en annons på blocket vid 5-6 tiden på morgonen att sakerna skänkes pga flytt och har ej plats att förvara.

Har han hus: Skriv att grejorna står ute bakom kåken under en presenning och att de är först till kvarn som får hämta dem. Att han inte är hemma så det är självplock som gäller, lägg presenningen på (passande ställe).

Har han lägenhet: Skriv att grejorna står innanför porten och att grannen lovat att öppna och hjälpa till. Tuta 3ggr så kommer han och öppnar.



Kul när det kommer bilar med släpvagnar upp på gården tidigt som fan och börjar leta efter grejor runt kåken mm.,.

big_smile big_smile big_smile big_smile

Teabag appreciation club.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang