4428
Sök

Slutsteg til framssytem!

12 Inlägg
21 november 2006
Trådstartare
Har en 855-95:a som det sitter DLS framsystem i och nå 6.5:or (tror jag) i bakdörrarna...blir det nån skillnad om jag kopplar in ett 4 kanals steg på dessa istället för bara stereon? Det är en Sony med de vanliga glädjewaten 4x45! Har även en JVC spelare med 4x50W...tror inte på nån stor skillnad om jag byter dock! Kan man montera högtalare i stolparna bak?! Å va tusan ska man köpa för steg...ska va billigt, litet, snyggt, kraftfullt, ja världens bästa steg för en skitsumma! smile

Vill ju rocka loss lite i gubbkärran och min 72 kilos jycke snor hela bagaget, så där får ingenting plats!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Det blir absolut ett klart lyft om du kopplar på ett steg på dom smile behöver absolut inte vara nått värsting steg eller så.. räcker med något biligt 4kanalas steg.. (helst ett bra märke) men om jag vore dig skulle jag nog slänga i jvc spelaren ändå.. sony är inte kända för presitera mycket ur dera huvudenheter..

Bmw osv..

12 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Låter ju finfint...då blir det JVC! Följdfråga till svaret är ju självklart....vad ska man satsa på för steg! Såg ett på Stylingbutiken.se...kostade 395:- för ett 4 kanals steg! Måste ju vara sjuukt bra!! smile Nä seriöst...vad skaffar man?

281 Inlägg
22 november 2006
Tjena!! gör som killen ovanför säger... använd JVC... du kommer märka skillnaden.... slutsteg kan du titta på på www.brl.se   pensonligen rekommenderar jag JBL s fyrkanaliga... men vill du ha billigare så kan du kika på GAS Mvh Jonas

Sök