3773
Sök

BMW E46.. Chipptrimm!

Fotograf
966 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
Hejsan!
Skulle behövt lite hjälp här!
Det är så att jag ska chipptrimma min Bmw.. Tänkte skicka ner boxen.. Men är det styrboxen jag ska då skicka eller? isånnafall vart sitter den? hälst bild beskrivningar åxå!smile

Tack på förhand!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

454 Inlägg
29 november 2006
Kolla annars på powerchip.se ...dom gör några resor runt om i landet.... julrea dessutom nu i december....

Fotograf
966 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
ryttersson skrev:
Kolla annars på powerchip.se ...dom gör några resor runt om i landet.... julrea dessutom nu i december....

Det är ju det att jag har redan beställt tid hos ITS FUN..=/ Må skicka ner boxen till dom.. Men jag vet inte vilken box det är.. om det är styrboxen eller som en kompis säger, ECUN boxen.. Men vart sitter dom grejjerna? och vilken box äre jag ska skicka?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 november 2006
såhär står d på www.itsfun.nu ...

Fråga : Går det att skicka enbart styrenheten eller måste jag
komma till er med min bil?

Svar : Ja det går att skicka enbart styreneheten för modifiering. Vi skickar tillbaka med vändande post. Om du är intresserad av denna lösning så maila oss med info om bilmodell så berättar vi var styrenhet är monterad i just din bil.

prova med d smile
Senast redigerat av Machin (29 november 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Fotograf
966 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
Machin skrev:
såhär står d på www.itsfun.nu ...

Fråga : Går det att skicka enbart styrenheten eller måste jag
komma till er med min bil?

Svar : Ja det går att skicka enbart styreneheten för modifiering. Vi skickar tillbaka med vändande post. Om du är intresserad av denna lösning så maila oss med info om bilmodell så berättar vi var styrenhet är monterad i just din bil.

prova med d smile

Hehe okey!smile Tackar!smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 november 2006
njemas problemas wink

vill gärna ha en utvärdering sen då jag oxå funderar på att beställa ett chip därifrån
Senast redigerat av Machin (29 november 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Fotograf
966 Inlägg
30 november 2006
Trådstartare
Machin skrev:
njemas problemas wink

vill gärna ha en utvärdering sen då jag oxå funderar på att beställa ett chip därifrån

Hehe.. ooki..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök