World of warcraft

davel
10 juli 2010 · 347 Inlägg

Konstigt. Kör win7 utan problem. Har du något antivirusprogram eller annan dylik onödig skit så stäng av det och försök igen. Nästan alla dataproblem jag haft den senaste tiden på andras datorer (eftersom jag inte använder antivirusprogram sedan 10år tillbaka) har haft med antivirusprogram att göra och det är speciellt misstänkt när något hänger sig.

Antivirusprogram behöver man om man använder en antikversion av windows XP eller installerar alla suspekta torrents på piratebay och svarar ja på alla frågor så kanske något händer med din dator fast kör du win7 så är ju risken nästan obefintlig att något skulle kunna ta sig in även om du svarar ja eftersom dom sen ändå inte får göra någonting utan att du svarar ja varje gång dom försöker...

Ja jag är bitter men det är så mycket skitsnack runt virus och windows och antivirusprogram-makarna bara gnider händerna och hejar på...

Porsche 928 S4 "The Shark" (1990)
davel
10 juli 2010 · 347 Inlägg

Är ni aktiva på Tarren Mill eller? Tänkte att kanske föra över min main dit.
Är på frostmane med den men det är ju en rätt full server...

Porsche 928 S4 "The Shark" (1990)
FoXoN
10 juli 2010 · 502 Inlägg

davel skrev:
Är ni aktiva på Tarren Mill eller? Tänkte att kanske föra över min main dit.
Är på frostmane med den men det är ju en rätt full server...

Tyvärr inte, vi startade... sen ville ingen komma med.. hmm

davel
11 juli 2010 · 347 Inlägg

Fasen vad tråkigt. Hade vart kul att spela med någon när man levlar upp till 80 nu.

Porsche 928 S4 "The Shark" (1990)
Frenzy
19 juli 2010 · 121 Inlägg

Tack för svar. Jag lyckades hitta rätt inställning till slut och nu funkar det! big_smile

Non omnia possumus omne
Yenza -Renoverar och bygger-
20 juli 2010 · 563 Inlägg

Bara några dagar kvar grabs... många folk har gått med nu i slutet yikes

fwd
21 juli 2010 · 137 Inlägg

Lirar horde på TM och la in speltid idag. Ska försöka få tiden att dra upp prästen från 78 till 80 och geara upp lite innan cataclysm kommer smile

Yenza -Renoverar och bygger-
25 juli 2010 · 563 Inlägg

SENASTE NYTT FRÅN ANCIENT AZEROTH!

Alla som vill kan nu få en Character boostad upp till level 45 inkl. riding skill, grön gear och pengar! GÄLLER ENDAST IDAG 25/07! Detta för att dra in fler folk!

TA CHANSEN NU NÄR NI KAN! Att slippa levela 45levlar på en blizzlike server!

http://AncientAzeroth.ath.cx/

Yenza -Renoverar och bygger-
8 augusti 2010 · 563 Inlägg

"""
Hej igen FlashBack!

Vi har nu beslutat att höja ratsen till 8x ENDAST i XP från quest tills dess att Populationen har ökat!
Finns knappt några quests som är buggade och de som rapporteras fixas snabbt och smidigt. Hjälp oss att bli den största Pre-Tbc Blizzlike Realmen ute på nätet!

http://AncientAzeroth.ath.cx/ || http://AncientAzeroth.rr.nu/

Info:
Support: 1.12.1 Patch
MaxLevel: 60
Rates:
XP-Mobs = 1x
XP-Quest = 8x (temporärt) // Kostnaden för spells från trainer har även halverats.
XP-Explore = 1x
Drop/Loots = 1x
MoneyDrop = 1x

Instancer:
Alla öppna upp till, och samt, UBRS. Dock är DireMaul inte tillgängligt då den scriptas klart!


// Alla är välkomna!,
Valere


"""

Slash Saabifierad
8 augusti 2010 · 2 026 Inlägg

Yenza skrev:
"""
Hej igen FlashBack!

Vi har nu beslutat att höja ratsen till 8x ENDAST i XP från quest tills dess att Populationen har ökat!
Finns knappt några quests som är buggade och de som rapporteras fixas snabbt och smidigt. Hjälp oss att bli den största Pre-Tbc Blizzlike Realmen ute på nätet!

http://AncientAzeroth.ath.cx/ || http://AncientAzeroth.rr.nu/

Info:
Support: 1.12.1 Patch
MaxLevel: 60
Rates:
XP-Mobs = 1x
XP-Quest = 8x (temporärt) // Kostnaden för spells från trainer har även halverats.
XP-Explore = 1x
Drop/Loots = 1x
MoneyDrop = 1x

Instancer:
Alla öppna upp till, och samt, UBRS. Dock är DireMaul inte tillgängligt då den scriptas klart!


// Alla är välkomna!,
Valere


"""

Detta är garaget, inte flashback wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Yenza -Renoverar och bygger-
8 augusti 2010 · 563 Inlägg

Om ni inte fattar så qoutar jag från flashback.. xP

Uttelito Kung
4 december 2010 · 603 Inlägg

Kul, Fick ett sms från Gamestop runt 12 idag där det stog att jag nu kunde hämta mitt Cataclysm, så jag drog och hämtade 2 stycken Collectors Edition, 3 dagar innan release.

Fick nu ett sms där det stog att jag (alla kunder fick då detta som hade förhandsbokat) skulle bortse från det tidigare smset och att spelet släpps den 7e.

Bakgrunden till det hela var att en butik börjat sälja cataclysm för tidigt och då hade andra butiker hört av sig till blizzard och fått till svar att dom också kunde börja sälja cataclysm, tror dock det blev för stort tryck mot butikerna så dom fick lägga ner försäljningen och avvakta tills den 7e.

Roligt endå smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Gunnars-Racing
29 december 2010 · 7 Inlägg

Vbvbvbvb ally miggade nyss ifrån stormscale till ravencrest så är det någon från ss ally så känner ni garanterat igen vb !

sällsynt ally stormscale

Elata ally ragnaros,

hojta till om ni vill ha däng wink

Volvo 242 "2jz" (1975)
Uttelito Kung
30 december 2010 · 603 Inlägg

Senaste expansionen fick mig att vilja lägga ner wow helt.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
WoozyDozz
30 december 2010 · 918 Inlägg

Alliance på Doomhammer.

lvl 85 dwarf hunter
lvl 54 human priest.

Slash Saabifierad
4 januari 2011 · 2 026 Inlägg

Uttelito skrev:
Senaste expansionen fick mig att vilja lägga ner wow helt.

Varför då? fick själv lite funderingar om detta då det gjorde att mitt grafikkort kraschade hmm

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
WoozyDozz
4 januari 2011 · 918 Inlägg

Är det nån som kör på Doomhammer?

Uttelito Kung
5 januari 2011 · 603 Inlägg

Slash skrev:

Uttelito skrev:
Senaste expansionen fick mig att vilja lägga ner wow helt.

Varför då? fick själv lite funderingar om detta då det gjorde att mitt grafikkort kraschade hmm

Spelet är ju detsamma, det är alldeles för linjärt och tråkigt, samma instanser, samma mobs, samma gear, blizz har bara ändrat lite och gjort spelet (enligt vissa) svårare, tycker dock det är precis lika lätt som innan om man bortser från att chansen att få en dk tank eller en idiot healer är större nu....

Nej nu får det vara nog, iallafall ett tag, känns inte heller som om jag vill satsa specielt mycket på spel heller.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang