skulle behöva en detaljerad ritning på alla delar i en automat låda till bmw 750 -91 vore mycket tacksam för hjälp med en adress på nätet eller om någon har en liggande
Tack men jag behöver en med alla små brickor och kulor i myrboet det är dom som är problemet men det var en bra sida. Du såg du håller på med chip vad kostar det till min bmw alla 4 och undrar även om ni har till cadillac eldorado -96 tavk mvh Raimo
Tack men jag behöver en med alla små brickor och kulor i myrboet det är dom som är problemet men det var en bra sida. Du såg du håller på med chip vad kostar det till min bmw alla 4 och undrar även om ni har till cadillac eldorado -96 tavk mvh Raimo
Ta sånt på hp@sundsvalltuning.se istället, maila vilka bilar som du vill ha info om.
Jag har bentley-manualen för 750 (då jag skruvar i en själv right now) så jag kan nog fixa ut sidorna om växellådan om det behövs, ska se hur detaljerade dom är.
Fanns inga bra skisser i bentleymanualen heller, däremot finns en hel del guider hur man byter de olika prylarna, hur de ska sitta, i vilken ordning, moment de ska dras i o.s.v. Hojta till så mailar jag över den om du vill ha.