30 mars 2011
Trådstartare
Godkväll!
Har upptäckt nu att det är något som händer då jag passerar 160kmh och i vissa fall redan i 150kmh, eller 3200varv.
Det känns som om man spurtat flera hundra meter allt man kan och når en gräns då det inte finns mer att ge och kroppen säger ifrån o du sänker tempot markant för att samla lite kraft för att sedan försöka ge allt igen!
MEN DET FINNS INGET MER ATT GE O DE KÄNNS SOM OM DU SKA KOLLAPSA!
ungenfär så är det med bilen .. Har inte haft bilen så läne och det har dessutom varit snö på vägarna så deffa hastigheter har inte uppnåtts förren nu med sommapärlorna på.
Bilen säger ifrån vid 150-160kmh och blir totalseg! Känns som om man glider runt med en 40hästars motor till en 2 ton tung bil.
Tilläggas bör också att inget i motorn är moddat, det enda som är det är väl KCR-boxen. Kan det ha något med den att göra? För jag menar bilen är skitpigg för att vara en diesel. Faktiskt en av de rappaste dieslar jag kört med den motorn. Men efter att detta problem uppstått så känns det som jag nämde tidigare att man har en 40hästars motor.. När bilen varit avstängd och man rullar iväg någon timma senare så är det typ som om den återhämtat sig.
Väldigt tacksam för hjälp! ( eller ett svar på tal för den delen )
MVH Jensen
octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.