3480
Sök

Ostabilt ladd på min R34 GTT HJÄÄLP!

83 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
hej! Kan  någon hjälpa mig med mitt ladd, jag får de inte o fungera som de ska. Jag köpte bilen förra året o då satt de ett hks boost control inkopplat, men de fungerade inte, de ska gå o ställa laddet innifrån. Nu har jag börjat kolla lite på de o orginalet är typ inkopplat, några vakuumslangar är pluggade o någon sitter i. Men nu sitter iaf hks rätt kopplat, men det sitter fortfarande några orginalslangar i som jag inte vet om jag kan ta bort lr inte. Problemet är när jag ställer på laddet över 0.5 så går han upp till de sen tappar han trycket o går ner till ca 0.4-0.5. Här om dagen när jag höll på o pilla på dosan till boost controllen så fick jag den att typ att hacka, när jag laddar 0.5 så släpper han laddet o sen laddar på, men väldigt fort så det börjar hacka. Fick den även att slå ifrån helt en gång när jag fick upp laddet till ca 1 bar. vad hände då ? den slog bara ifrån ca 2 sek o sen gick de köra igen.  Någon som kan säga vad felet kan vara. jag ska nog börja med att försöka ta bort orginalet så de inte motarbetar varandra, men sen vet jag inte.

HJÄÄLP!

Sök