3404
Sök

alltså helvete vad le jag är nu. .

643 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
fast det har ingenting med bilar å göra utan om VÄRLDENS SÄMSTA FILM!!!!?!!111

jag blir skitförbannad bara jag tänker på den. . hur kna man ens göra en sån film. så jävla värdelös. . filmen i fråga är van veeterens äckel film rosen, svanen eller vad fanskapet heter.

har ni sett den så förstår ni. jag har fortfarande inte förstått ett skit i denna film. och vilka jävla scener?

som i början när dom står i en provhytt å provar kläder så hoppar en expedit in i provhytten å frågar om dom behöver hjälp? eller när dom tar in en misstänkt för han är missttänkt för mord och poliserna sitter å flinar efter ett tag å typ säger. . säker på att vi inte ska ha hit en advokat . och dom ställer den ungerfär som i postkodmiljonären när dom ska ha en livlina.

jag bara kände att jag villa skriva av mig om denna äckelfilm. . det värsta är att jag har en till av dom här filmerna. . neutral. vill ni se det sämsta som gjorts inom film? sämsta skådespelerna som verkligen är ett skämt? en film som högst kan ha kostat en fredagsfylla? ja då ska ni se van veeteren svanen, rosen eller ja vad fan nu filmen heter.

smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 januari 2007
"Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna. "

Du tyckte att detta hade med motorfordon att göra?
Finns ett "Off topic-forum" wink

*leka moderator*

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

643 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
John87 skrev:
"Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna. "

Du tyckte att detta hade med motorfordon att göra?
Finns ett "Off topic-forum" wink

*leka moderator*

jag är så förbannad att jag missade off topic tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 januari 2007
Ingen är perfekt tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök