Angående: S.E.R.I.Ö.S Karavan till Elmia-mässan 23 April

Nmkj83
24 april 2011 · 153 Inlägg

Glansen skrev:

Nmkj83 skrev:

Zand skrev:
Måste bara fråga.. hur gick karavanen?? Flöt de på bra eller va de mkr trassel på vägen?

Den gick bra hela vägen förutom att en fick stoppa pga dåligt hjullager fast han kom ikapp en stund senare efter han bytat bil smilesmilesmile

Var det någon Gsr caravan från bollebyggd? Såg typ inga bilar när vi åkte förbi där,


Fan vad tråkigt det var i jönköping igår sad hände Inget på A6 center sedan missa man den roliga sad

Det vart en karavan med GSR åkte från bollebygd vid kl 13:15
Vart inte så många bilar men det vart bra tyckte jag iallafall

Tyckte man lekte katt o råtta med snuten där uppe vart fullt av dom men racen vart helt lyckat på torsvik på natten:)smile

Jollen940
24 april 2011 · 116 Inlägg

0945 va tid satt för att åka från stigs-center. vi åkte tillåmed 5 min för sent. Förra året var det ett jäkla liv för det blev väldigt mycket för sent, så vi åkte i rätt tid denna gången.

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Nmkj83
24 april 2011 · 153 Inlägg

1st skrev:

Glansen skrev:

Nmkj83 skrev:

Den gick bra hela vägen förutom att en fick stoppa pga dåligt hjullager fast han kom ikapp en stund senare efter han bytat bil smilesmilesmile

Var det någon Gsr caravan från bollebyggd? Såg typ inga bilar när vi åkte förbi där,


Fan vad tråkigt det var i jönköping igår sad hände Inget på A6 center sedan missa man den roliga sad

Håller med där, och angående karavanen?? vad hände där?.. jo när man kommer ut från dass på mc donalds så har folket åkt, polarna sa att ni åkte vid 09:50?.. vi försökte ganska desperat komma ikapp er men såg inte någon direkt karavan när vi låt nästan 15 km/h för fort på hela vägen,, eller var det ni som var så utspridda?

och GSR? betalar man 150:- i medlemsskap för att behöva fråga 10 tal personer om det blir något race och vart?. till slut var vi en egen karavan som hittade stället racet var på men då höll det i 10 innan polis kom.

Kunde vart bättre men men, blir någ bra nästa år.

GSR:s karavan avgick från bollebygd kl 13:15 inte kl 09:50!!!!!!!!!!
Stod klar o tydligt på deras hemsida!!
När blev du medlem? Det tar en stund för dom att lägga in folk på deras lista!!

1st
24 april 2011 · 14 Inlägg

Nmkj83 skrev:

1st skrev:

Glansen skrev:

Var det någon Gsr caravan från bollebyggd? Såg typ inga bilar när vi åkte förbi där,


Fan vad tråkigt det var i jönköping igår sad hände Inget på A6 center sedan missa man den roliga sad

Håller med där, och angående karavanen?? vad hände där?.. jo när man kommer ut från dass på mc donalds så har folket åkt, polarna sa att ni åkte vid 09:50?.. vi försökte ganska desperat komma ikapp er men såg inte någon direkt karavan när vi låt nästan 15 km/h för fort på hela vägen,, eller var det ni som var så utspridda?

och GSR? betalar man 150:- i medlemsskap för att behöva fråga 10 tal personer om det blir något race och vart?. till slut var vi en egen karavan som hittade stället racet var på men då höll det i 10 innan polis kom.

Kunde vart bättre men men, blir någ bra nästa år.

GSR:s karavan avgick från bollebygd kl 13:15 inte kl 09:50!!!!!!!!!!
Stod klar o tydligt på deras hemsida!!
När blev du medlem? Det tar en stund för dom att lägga in folk på deras lista!!

Nu var det inte Gsr karavanen vi skulle haka på för den visste vi när den gick utan den "seriösa"

Saab 9-3 (1998)
OUTLAW1
24 april 2011 ·

vi åkte mycket rätt 0950 från stigcenter och körde laglig fart plus minus 10km/h MAX...
körde ganks ahyffsat i karavan fram till motorvägen landvetter där vi vart lite spridda men sedan hittade vi kontakten igen och alla flöt med fint till jönköping....längs vägen övade hela karavanen omkörning med lyckat resultat(med andra ord vi körde om varandra)..allt flöt i vad jag kallar laglig fart dvs max 25 över tillåten hastighet...
kanondag får man ju säga...
att sitta o skita på donken när tiden för avgång går är ju för fasen som att runka inna samlag....dvs NOT GOOD!!!
så till nästa år för du komma nyskiten eller så har man satt upp en bajamajja åt dig i glas på parkeringen så du inte...jag menar vi andra missar dig för det är så det va nu..du missade inte oss..VI missade dig..eller hur??

Ta nu inte allt jag skriver på blodigt allvar..se det roliga i det istället...

-Michael :-)
25 april 2011 · 367 Inlägg

Hahaha "Karavan"


Sämta jag någonsin har skådat. Punkt och slut

Hamilton
25 april 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till eftersnacks trådarna.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang