2914
Sök

The Stig

Putsnisse
53 Inlägg
21 oktober 2006
Trådstartare
Hörde idag av en kompis att han i sin tur har fått höra att The Stig (Top Gear) är i själva verket en tjej? Någon som vet?

Excellence without equal.

BMW Power
2 362 Inlägg
21 oktober 2006
nää?

Perry McCarthy är väl det?

http://www.sfxsports.co.uk/images/perry-mccarthy(1).jpg

BMW, bogsering med wire :/

793 Inlägg
21 oktober 2006
Jag trodde det var Sonic the hedgehog... Hur ska denna tråden bli seriös? Kan inte folk hålla sig till mera relevanta frågor?

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Administratör
11 968 Inlägg
21 oktober 2006
TheWraith skrev:
Hörde idag av en kompis att han i sin tur har fått höra att The Stig (Top Gear) är i själva verket en tjej? Någon som vet?

"The Stig" lär vara så hemlig av en enkel anledning. Det är olika förare hela tiden.

Det är min gissning iallafall.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Datornörd
123 Inlägg
21 oktober 2006
Jag har hört samma sak som FugitivE, att det är Perry McCarthy.

4 571 Inlägg
21 oktober 2006
Phalle skrev:
Jag har hört samma sak som FugitivE, att det är Perry McCarthy.

Kanske för att det var han i första omgången av topgear.

Nu är det en "ny" The Stig som har vita kläder istället.

dARKiE
5 031 Inlägg
21 oktober 2006
jag gissar på michael shumacher! *stavning*

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Utanlem
895 Inlägg
21 oktober 2006
näää de e han dendär tuffa som bilsport skriver om hela tiden o tror e kul.. gul abok ? lr va han heter

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
21 oktober 2006
också hört perry...avdankad F1 förare

Alla kan köra fort rakt fram...

bullsmugglare
190 Inlägg
21 oktober 2006
chrizz skrev:
TheWraith skrev:

"The Stig" lär vara så hemlig av en enkel anledning. Det är olika förare hela tiden.

Det är min gissning iallafall.

jag röstar på din ide=) verkar ju mest logiskt...varför skulle dom annars inte säga vem fan det är?

finns ju ingen anledning o hålla det hemligt såvidare inte det är en dömd brottsling på fri fot eller flera olika förare=P

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
21 oktober 2006
Tror inte det är flera förare, då skulle man inte kunna jämföra bilar sådär som dom gör. Alla förare är ju olika bra.

798 Inlägg
21 oktober 2006
Fått höra mycket olika om det. Att han är hemlig för att dem byter förare låter vldigt logiskt, hört det på andra ställen också. Men håller samtidigt med FL3JM om att det vore orättvist mot bilarna, när det skiljer liksom 0,1sek på supersportbilar o så..

Det är med största annorlikhet inte en F1-förare (som fortfarande kör) eftersom dem inte har tid med sånt, inte får göra det för stallet eller som Michael Schumacher som inte kan åka fram och tillbaka till England hela tiden (vart han nu bor?). Damon Hill, Perry, möjligtvis Tiff som var med förr men som nu har ett eget litet program som kallas Fifth Gear är tre mycket möjliga "Stiggisar".

EDIT: Tror inte det är en tjej i alla fall! Dem gångerna man sett HONOM när han inte sitter i en bil så har han inte direkt kvinnliga former... Jag menar, en föraroverall sitter ganska tajt...

http://sv.wikipedia.org/wiki/The_Stig
Senast redigerat av timnordlof (21 oktober 2006)

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
16 januari 2007

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

kontorsråtta
231 Inlägg
16 januari 2007
HardcoreHunny skrev:
http://uktv.co.uk/index.cfm/uktv/G2.item/aid/570300

ja det var ju en seriös artikel ända tills "incidenten" på hangarskeppet tongue

9 108 Inlägg
16 januari 2007
Perry var "Svarta" The Stig från början, men han avslöjade för någon tidning att det var han så därför "dog" han på hangarfartyget och den "Vita" Stig tog över

Tror den Vita Stig är den som kör de allra flesta bilarna på testbanan, men när vissa supersportbilar (eller F1 som dom körde nån gång) ska köra så tror jag ägarna kräver att en egen testförare kör, och tar därmed på sig Stigs uniform.. Annars är det säkert samma gubbe.

I VinterOS-avsnittet var det ju en Svensk som var The Stig på skoter också smile

SSS -12
3 217 Inlägg
16 januari 2007
Vem och hur kom de på namnet "The Stig"...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

264 Inlägg
16 januari 2007
Han heter inte Stig då.. o är en svensk rallyförare....

9 108 Inlägg
16 januari 2007
Bos skrev:

Nej..

Angående ryktet om att det är en tjej så kan jag bara säga no no tongue Kan dock tänka mig att Sabine på Nürburgring har kört i Stigs kläder någon gång, ingen kör Ringen som henne!

Zippin 40's
197 Inlägg
16 januari 2007
ryktet om den "vita" Stig säger att han är Ben Collins eller Damon Hill..så står de på wikipedia... själv har jag inte en aning

"Dieselbilar drar minst bensin"

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
16 januari 2007
MilleN skrev:
Bos skrev:

Nej..

Angående ryktet om att det är en tjej så kan jag bara säga no no tongue Kan dock tänka mig att Sabine på Nürburgring har kört i Stigs kläder någon gång, ingen kör Ringen som henne!

Håller med, ingen kan ta kurvorna som hon ,hehe big_smile

Sök