Håller på med en w124 200e som ska bli drift bil, men förstår inte hur man kopplar in fuel cellen hade nån kunnat beskriva hur man kopplar från fuel cellen, bränsle pumpen och vidare till motorn?? Har 2 in och 2 ut gångar i fuel cellen!
Okeej men hur ska jag koppla om jag ska ha catchtank och effekten hamnar på 500-650 hk... Tror du jag måste ha catchtank och hur kopplar man kan du fixa bild isf hur man kopplar och om jag ens behöver en?
Okeej men hur ska jag koppla om jag ska ha catchtank och effekten hamnar på 500-650 hk... Tror du jag måste ha catchtank och hur kopplar man kan du fixa bild isf hur man kopplar och om jag ens behöver en?
Ja en catchtank lär du behöva med den effekten! om du skulle få för dig att åka brett så har ju bränslet en tendens att skvalpa har du då bara fuelcellen kan pumpen suga i sig luft och billen boggar!
så här kan du göra tex tank-pump-catchtank-pump-filter
Kör på 044'or både innan och efter tank tycker jag. Om du har panik så har jag två splitternya ouppackade liggande och behöver dom inte förens mot vårkanten, annars kan du beställa på Järnhuset
Okeej, men då kan jag ju köpa dom men de beror på vad du ska ha för dom?
Samma pris som järnhuset isf, dom är köpta där och som sagt inte uppackade. Ska ha 044'or i mitt bygge, men tänkte om du hade brådis att få ihop den innan snön