Är sugen på en Audi a6 - 1997,har hittat en till lämpligt pris.
är dock en 1,9 motor på 90hk,långmilare(49.000)
Är detta något att satsa på? hur känns motorn? och hur ligger dom till i bränsleförbrukning på landsvägs körning?
mvh
De går riktigt billigt. Haft en med automat. Tycker effekten räcker gott för pendling. Med tanke på miltalen är ju service viktigt. Är det automat som inte är bytt köper du inte bilen.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Den jag är intresserad av har manuell låda,är även en bilfirma här uppöver med gott rykte som säljer den,tycker inte dom borde ta in något skräp som dom sedan får skit för?
Den jag är intresserad av har manuell låda,är även en bilfirma här uppöver med gott rykte som säljer den,tycker inte dom borde ta in något skräp som dom sedan får skit för?
Det var 7-8 år sedan jag hade den men runt 0.62 har jag för mig det låg. Extremt snål var den. Pendlarbil. Stor tank gjorde att man åkte många mil mellan tankningarna.
Den kanske? Priset är under 15 lappar vilket innebär att du inte har garanti. Du ska pruta ner den till högst 13000! Är bilen kall när du kommer så vrid bara runt nyckeln! Inte Glöda! Den ska starta direkt och låta som om den ska rasa men den ska gå fint och på alla kannor.
Extra viktigt på en långmilare att kolla all el. Torkare, elhissar, kupefläkt osv.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!