Tonings spray för baklysen

Izual
15 december 2005 · 4 571 Inlägg

Har en liten fundering. tror ni att det går att spraya fram lysena med det med? vore ju fränt att ha lite svartaktiga framlysen med.
Det finns ju "ta bort" spray också utifall snuten blir less på en =P '

Och ja jag är medveten om att det blir sämre ljusbild men det kvittar ju på sommarn

camaro_mannen
15 december 2005 · 27 Inlägg

kolla mina framlysen på camaron köp sånna från dalhems i stället kostar c.a 500/par bara att ta bort på kvällen antar att du vill kunna köra på kvällen och bara ta bort vid besiktning jag har även köpt lika dana till baklyserna och blinkers..

Izual
15 december 2005 · 4 571 Inlägg

camaro_mannen skrev:
kolla mina framlysen på camaron köp sånna från dalhems i stället kostar c.a 500/par bara att ta bort på kvällen antar att du vill kunna köra på kvällen och bara ta bort vid besiktning jag har även köpt lika dana till baklyserna och blinkers..

jo men det lär väll inte finnas till mazda mx3. finns ju knappt nå grejjer alls åt dom i sverige

ECO_Astra
15 december 2005 · 173 Inlägg

det går säkert bra och tona ljusen fram,
men jag hade nog inte sprayat utanpå glasen utan försökt fått av glasen från lyktorna och sprayat insidan av glaset så blir det nog snyggt!
har precis sprayat mina bak och blev väldigt nöjd!

Toyota Supra mk4 "2JZ E85" (1996)
Merca-Hakan
15 december 2005 · 183 Inlägg

Jo nog går de fint å spraya glasen alltid..
En kompis te mej gjorde de fast han hade blå färg han, kan ju säga som så att ljusstryrkan blir sämre..
Men de vore kul å se hur de ser ut iaf så de är la bara å prova? smile

Izual
15 december 2005 · 4 571 Inlägg

det jag är mest rädd över är ju att skiten inte går at få bort. är den effektiv den där "ta bort sprayen" vore ju drygt om det inte gick att få bort när man väl sprayat.

FugitivE BMW Power
15 december 2005 · 2 362 Inlägg

som sagt det funkar.. fast kommer inte gå igenom besikt. tyvärr .

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
Izual
15 december 2005 · 4 571 Inlägg

Jo man får väll ta bort det när den ska besiktigas, är bara så drygt att det inte finns eftermarknadslysen till mx3'or den enda som finns är ju lightmasks men det verkar inte som nån vill ta hem 2 små plastkåpor åt mig till ett rimligt pris.

öppen för alla förslag smile

camaro_mannen
15 december 2005 · 27 Inlägg

ECO_Astra skrev:
det går säkert bra och tona ljusen fram,
men jag hade nog inte sprayat utanpå glasen utan försökt fått av glasen från lyktorna och sprayat insidan av glaset så blir det nog snyggt!
har precis sprayat mina bak och blev väldigt nöjd!

tänk bara ¨på att lysrna fram e mycket starkare än baklyserna så dom blir ju oxå mycket varmare så inte färgen smälter speciellt om man sprejar den på insidan!

bobbie
8 februari 2007 · 5 Inlägg

Kör han nog fort så hinner färgen nog inte smälta.

mellowd Drop Shop
8 februari 2007 · 926 Inlägg

även om inte färgen smälter så kanske den bränner fast? Då lär du aldrig få bort den.
Kolla isf om du hittar ett par begagnade lampor till ett humant pris och testa på dessa.

Izual
8 februari 2007 · 4 571 Inlägg

Ni är medvetna om att denna tråden är antik nu va?

Låser här wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang