Söker tv program med polis och biljakt.

Sand
8 januari 2012 · 14 Inlägg

Söker ett rätt gammalt tv program från Usa. Måste ha varit runt år -00 som det visades i tv här i sverige.
Det jag kommer ihåg av programmet är att i början så åker polisen runt och letar efter en efterlyst bil dom har fått på beskrivning. Sedan när polisen väl hittar bilen så ska "chaffören" Försöka komma till en ett visst mål där han får pengar om han lyckas utan att bli tagen på vägen dit. Och på vägen dit så får han extra pengar desto fler polis bilar han lyckas preja lr kvadda.


mvh

BMW 325ci e46 "Chrome" (2004)
Hajen_91
8 januari 2012 · 3 Inlägg

alldri hört talas om men den låter jävligt najjs!!

Jackoo
8 januari 2012 · 141 Inlägg

Haha låter fint men är du säker på att du inte drömt? wink

Ha d gött!

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Wedenhag Älskar dej ❤ ❤
8 januari 2012 · 32 Inlägg

Är filmen engelsk, eftersom den kmr från USA?

tobbe456
8 januari 2012 · 335 Inlägg

Låter ju som valfritt Need for Speed spel...   känns lite otroligt om detta skulle vara på riktigt..   måste väl vara nån jäkla cops parodi el nått du sett wink

Volvo C30 T5 "Momentum" (2007)
luunggan
8 januari 2012 · 956 Inlägg

Måste vara detta program jag såg med en gång för länge sedan. Det ända jag kommer ihåg var att det var typ en förare som skulle lyckas ta sig ifrån typ 10 poliser och köra till ett område för att vinna, men lyckades polisen plocka honom så fick den polisen ett pris. Detta var i ett område i ökenlandskap.

Programet jag såg så kom iallafall föraren med en bärgningsbil med en bil dragandes på,när polisen såg honom.
Under jakten kopplade han lös bilen på släp, så den rullade iväg. Men tydligen satt den riktiga föraren i den bilen, så då började dom jaga den ist.

Som sagt vaga minnen bara. Tror att dom lyckades få stopp på honom iaf och att polisen som tog han vann ett halvår med en ny corvette eller något.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Sand
8 januari 2012 · 14 Inlägg

luunggan skrev:
Måste vara detta program jag såg med en gång för länge sedan. Det ända jag kommer ihåg var att det var typ en förare som skulle lyckas ta sig ifrån typ 10 poliser och köra till ett område för att vinna, men lyckades polisen plocka honom så fick den polisen ett pris. Detta var i ett område i ökenlandskap.

Programet jag såg så kom iallafall föraren med en bärgningsbil med en bil dragandes på,när polisen såg honom.
Under jakten kopplade han lös bilen på släp, så den rullade iväg. Men tydligen satt den riktiga föraren i den bilen, så då började dom jaga den ist.

Som sagt vaga minnen bara. Tror att dom lyckades få stopp på honom iaf och att polisen som tog han vann ett halvår med en ny corvette eller något.

Precis detta med bärgningsbilen kommer jag ihåg + nån snabbt. Det va riktigt häftigt när det gick på tv. Jag vet att det va amerikanskt.

BMW 325ci e46 "Chrome" (2004)
Sand
8 januari 2012 · 14 Inlägg

Detta va ingen film utan som avsnitt med då olika jakter i öknen med genom samhällen och vägar. tjuven fick göra typ allt för att komma undan polisen

BMW 325ci e46 "Chrome" (2004)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
9 januari 2012 · 3 929 Inlägg

Haha vad i helvete är det för någon dålig action film?
Känns som man måste se det bara för att när någon kommer fram med namnet big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
yakozan
9 januari 2012 · 333 Inlägg

Kommer också ihåg den från TV och efter massa googlande så hittade jag smile

http://www.youtube.com/watch?v=aIv3oUECXRY

Getaway hette det tydligen.

Senast redigerat av yakozan (9 januari 2012)

Audi S5 (2007)
Nissan GTR "Godzilla" (2010)
Sand
9 januari 2012 · 14 Inlägg

Äntligen så vet vi vad programmet heter smile

BMW 325ci e46 "Chrome" (2004)
Jackoo
9 januari 2012 · 141 Inlägg

Finns på PB?

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Sand
9 januari 2012 · 14 Inlägg

Har inte hittat det än. letar förtvivlat. Måste bara se det sad. Så om någon vet vart det nu finns att ladda ner lr att titta på så vore det ju underbart! smile

BMW 325ci e46 "Chrome" (2004)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
10 januari 2012 · 3 929 Inlägg

Stackars Nova sad Men ser jävligt underhållande ut helt klart! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
SylvesterStallone
10 januari 2012 · 1 433 Inlägg

fuck vill hitta detta!!!!

BMW 730D (2005)
Sand
11 januari 2012 · 14 Inlägg

Har letat som bara den, men ingenting än!

BMW 325ci e46 "Chrome" (2004)
SylvesterStallone
11 januari 2012 · 1 433 Inlägg

jag hittar heller ingenting sad

BMW 730D (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang