Som rubriken lyder, så har polisen ätit frukost på arbetstid vilket är skandalöst. Länspolismästaren i Västmanland har satt stopp för polisens långfrukostar och det är helt rätt enligt min åsikt. Vet inte om man ska skratta eller gråta
8 tim arbetsdag, men ingen vill jobba 8 tim! Då jag jobbade hos kommunen, så kunde ibland fikorna som egentligen är 15 min, vara upp till en timme, då våren och värmen kom och man satt ute...
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
8 tim arbetsdag, men ingen vill jobba 8 tim! Då jag jobbade hos kommunen, så kunde ibland fikorna som egentligen är 15 min, vara upp till en timme, då våren och värmen kom och man satt ute...
Haha så sant som det är sagt. Vi kommunare sitter gärna över ett tag på rasten . Så kanske är dags o skaffa sig ett riktigt jobb
vilka arbetsplatser kör stenhårt på att inte dra över rasttiden? fan högsommar och uteplats att fika på är ju livsfarligt när man jobbar, är ju som att hela arbetsplatsen förvandlas till en semesterort