:cool:Hur skall man ta bort klarlacken ifrån ifrån rutorna på bilen?Har kommit lite sådant på dom när dom lackade min Oldsmobile i kalifornien. Tacksam för tips!
Thinner och en kökssvamp? Gnugga försiktigt dock så du inte repar en gammal fönsterruta. Men kladda inte ut det på lister eller plåten Finns säkert flera tips från dom bilvårdsproffs som brukar synas runt på forumet.
Stick ner till pågarna på Ditec i Tomelilla, de är mycket duktiga med att putsa upp bilar de finns på gamla Nisses Däckservice på Industrigatan 13. Som sagt de kan allt, och de tar bort det utan problem!
:cool:Hur skall man ta bort klarlacken ifrån ifrån rutorna på bilen?Har kommit lite sådant på dom när dom lackade min Oldsmobile i kalifornien. Tacksam för tips!
Jasså, skönheten är hemma i Sverige nu? Reggad och klar?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!