Inför: Kvällsträff med Carlstad Streetmeet 26/5 klockan 18,00

JoXter
25 maj 2012 · 492 Inlägg

Imorgon är det dags! Vi passar på att påminna dom som vill tvätta bilen innan att Autoclean bara ligger ca 200 meter bort från utställningsområdet, samt att Coop kommer hålla öppet till klockan 22 som vanligt, så dricka osv finns nära till hands smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
CruiZin Hemlös
25 maj 2012 · 321 Inlägg

JoXter skrev:

CruiZin skrev:
Hur ser det ut med farthinder på sträckan ni ska köra? För fartgupp/farthinder funkar inte bara för vissa av oss ^^

vi har försökt att åka där det är så lite farthinder/vägarbeten som möjligt, tyvärr tror jag inte vi missar alla samt
att kommunen får för sig att gräva upp vissa ställen ibland som man inte räknat med från början men rutten är planerad med detta i åtanke wink

Låter bra att ni har tänkt på det! smile

Men tyvärr är jag körd om kanten är för hög roll


Förresten, jag har inte anmält mig, men jag kanske kikar förbi med min bubbla. Hoppas att det går bra ändå, annars kan jag ju bara ställa mig en bit därifrån xD

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Knallhattsson
25 maj 2012 · 176 Inlägg

får se om vi hinner förbi efter gatebil smile hur länge planeras det att hålla på på kvällen och blir de nått bus också eller? ta det via pm isf smile hade varit kul å se de vassa bilarna agera också ist för att bara visas upp ;D

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
Bamse_
27 maj 2012 · 207 Inlägg

En otroligt lyckad och trevlig träff med en massa bilar! big_smile Ser fram emot att få se bilderna och fler träffar som denna! TACK ÄNNU EN GÅNG!!! \o/

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang