Inför: BRL Streetmeet Karlstad 9 Juni 2012

Gustav
4 juni 2012 · 317 Inlägg

Välkommen till BRL Streetmeet i Karlstad Lördagen den 9 Juni.

BRL Streetmeet är lokala bilträffar som vi arrangerat i anslutning till våra butiker i många år. På träffarna finnas det alltid fräcka demobilar, db-tävling, utställningsområde och heta erbjudanden i butikerna.


Tid: 10-16
Adress: Blockgatan 6, mittemot Bilprovningen i Våxnäs

Utställning
Det kommer att finnas ett stort utställningsområde där alla är välkomna att delta i Peoples Choice. Förutom fint pris till vinnaren kommer vi lotta ut priser bland er som röstar. Det finns begränsade el-platser för utställningsbilarna, maila karlstad@brl.se för att boka el-plats. (ta med egen kabelbinda)

dB-Tävlingar
Vi kommer under dagen att ha löpande tävlingar i dB-Race. Det kommer att finnas två olika klasser, standar och extreme. Första pris i varje klass är ett presentkort på 1000kr, andra pris 500kr och tredjepris 200kr. Se regler för klasserna nedan.

Standard-klassen
I denna klass ska bilen ha standard inredning kvar. T.ex. baksäte original dörrar etc.

Extreme-klassen
I denna klass kan bilen vara totalt ombyggd utan begränsningar.

Gratis dB-mätning
Vill du mäta upp ljudtrycket i din bil utan att delta i tävlingarna så kommer detta att vara möjligt efter tävlingarnas slut.

Bland alla som deltar i dB tävling kommer tre priser från våra leverantörer att lottas ut.


Demobilar från GAS, Alpine, DLS, Pioneer, JBL och Kicker kommer att finnas på plats.


Butiken kommer att vara full av unika erbjudanden från välkända varumärken som Alpine, JBL, MTX, JVC, Pioneer, Kicker, GAS, DLS, Kenwood m.m.



Varmt välkommen till BRL i Karlstad!
054-85 06 00

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud
SkylinePeter
4 juni 2012 · 388 Inlägg

klart man tittar förbi:)

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
Volvo-simpan
4 juni 2012 · 20 Inlägg

Denna kommer jag på smile räkna mig på standard klassen big_smile

Volvo 240 GL "Nelly" (1988)
Jaserru Blästermäster
4 juni 2012 · 112 Inlägg

Synd att det är samtidigt som Bugrun.  sad

JourneymanX
5 juni 2012 · 645 Inlägg

Verkar trevligt detta!Kanske kommer om inget kommer ivägen...

Sjokvist
6 juni 2012 · 138 Inlägg

jag kommer  med  v70

Saab 9-5 Vector "Blue ops" (2005)
Volvo V70 "Here v70" (2009)
Cgee ohshit
6 juni 2012 · 1 285 Inlägg

Jag lär hänga på i standard-klassen e.v! Vilken tid är tävlingen för db isåfall? Har kanske inte möjlighet att va där hela dagen! smile

The löwer class.
Lexus LS430 "President" (2004)
Erikz0n
7 juni 2012 · 47 Inlägg

Jag kommer big_smile

diina
7 juni 2012 · 183 Inlägg

ja kommer med calibra , även joel med passaten

Senast redigerat av diina (7 juni 2012)

Toyota Supra "Pearl" (1994)
Volvo Fas2 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang