Elmia 2012 eftersnack :)

Muttley
7 maj 2012 ·

Mannenmyten skrev:

tkd_rille skrev:
Men vill man se bara brudarna så kan man faktiskt gå på strippklubbar. De måste de väl ändå ha där uppe nånstans med ?

Jag kunde inte sagt det bättre själv. Att gå på bilmässa för att titta på tjejer är som att gå på strippklubb för att titta på bilar. Lika begåvat.

Som sagt innan de visar INTE tuttarna och hela paketet. Dessa har kläder på sig. Och de var likadant för 8-9 år sen sist jag var där uppe. Stör man sig på de så som sagt så kan man ju hålla sig borta.

De är ju mer blottning på tex en cruising med otrevligare syn där du får se en hårig röv. Men gissar att du inte går på sådana tillställningar med din syn på blottning.

no_fake
7 maj 2012 · 865 Inlägg

nu e det ju så att de finns pojkar som inte gillar lättklädda tjejer utan istället föredrar lättklädda killar, kanske är de det alla som klagar på tjejerna hade vela se istället

Audi_powah
7 maj 2012 · 1 515 Inlägg

Förstår inte vad problemet är.. LÄTTKLÄDDA TJEJER SÄLJER!! ..Herregud lol

Smaken är som baken, vissa tyckte att brudarna detta år var riktigt heta, andra inte.
Vissa tyckete att kvalitetén på bilarna var kass iår, andra inte..

Allt detta tjaffs big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
JDMCRAZE
7 maj 2012 · 2 077 Inlägg

Audi_powah skrev:
Förstår inte vad problemet är.. LÄTTKLÄDDA TJEJER SÄLJER!! ..Herregud lol

Smaken är som baken, vissa tyckte att brudarna detta år var riktigt heta, andra inte.
Vissa tyckete att kvalitetén på bilarna var kass iår, andra inte..

Allt detta tjaffs big_smile

WORD!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Mack Forum- och sitemoderator
7 maj 2012 · 26 136 Inlägg

JDMCRAZE skrev:

Audi_powah skrev:
Förstår inte vad problemet är.. LÄTTKLÄDDA TJEJER SÄLJER!! ..Herregud lol

Smaken är som baken, vissa tyckte att brudarna detta år var riktigt heta, andra inte.
Vissa tyckete att kvalitetén på bilarna var kass iår, andra inte..

Allt detta tjaffs big_smile

WORD!

Ingen som lyssnar på mitt argument i alla fall, så jag tar bort prenumerationen på denna tråd.
Suck.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Besserwisser
7 maj 2012 ·

tkd_rille skrev:
Som sagt innan de visar INTE tuttarna och hela paketet. Dessa har kläder på sig. Och de var likadant för 8-9 år sen sist jag var där uppe. Stör man sig på de så som sagt så kan man ju hålla sig borta.

De är ju mer blottning på tex en cruising med otrevligare syn där du får se en hårig röv. Men gissar att du inte går på sådana tillställningar med din syn på blottning.

Det stämmer att jag som tur är slapp se någon spritt språngande naken människa under själva mässbesöket. Men syftet med deras närvaro var väl att blotta sig? Alltså, visa upp delar av kropparna då de tjejer vi pratar om utmärkte sig genom att vara mer lättklädda än vad som kan ses som normalt. Dessutom fick de väl betalt av någon för att befinna sig där, hur konstigt det än kan låta. Deras arbetsuppgifter kan jag hittils inte betrakta som annat än väldigt otydliga.

Senast redigerat av Mannenmyten (7 maj 2012)

Audi_powah
7 maj 2012 · 1 515 Inlägg

Mannenmyten skrev:

tkd_rille skrev:
Som sagt innan de visar INTE tuttarna och hela paketet. Dessa har kläder på sig. Och de var likadant för 8-9 år sen sist jag var där uppe. Stör man sig på de så som sagt så kan man ju hålla sig borta.

De är ju mer blottning på tex en cruising med otrevligare syn där du får se en hårig röv. Men gissar att du inte går på sådana tillställningar med din syn på blottning.

Det stämmer att jag som tur är slapp se någon spritt språngande naken människa under själva mässbesöket. Men syftet med deras närvaro var väl att blotta sig? Alltså, visa upp delar av kropparna då de tjejer vi pratar om utmärkte sig genom att vara mer lättklädda än vad som kan ses som normalt. Dessutom fick de väl betalt av någon för att befinna sig där, hur konstigt det än kan låta. Deras arbetsuppgifter kan jag hittils inte betrakta som annat än väldigt otydliga.

Deras arbetsuppifter är att locka dit mer folk?..MÅNGA som stannar till och kikar lite extra bara för att det står några snygga tjejer där.

I mitt tycke så är det bara kul med massa snygga tjejer som håller till runtom bilarna och posar för att bli fottograferade, blir ofta mycket bra bilder dessutom. Om man inte gillar bilen så kan man iallafall kolla på de big_smile. Kanske kollat för mycket på bil-bilmer, vad vet jag wink

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Muttley
7 maj 2012 ·

Mannenmyten skrev:

tkd_rille skrev:
Som sagt innan de visar INTE tuttarna och hela paketet. Dessa har kläder på sig. Och de var likadant för 8-9 år sen sist jag var där uppe. Stör man sig på de så som sagt så kan man ju hålla sig borta.

De är ju mer blottning på tex en cruising med otrevligare syn där du får se en hårig röv. Men gissar att du inte går på sådana tillställningar med din syn på blottning.

Det stämmer att jag som tur är slapp se någon spritt språngande naken människa under själva mässbesöket. Men syftet med deras närvaro var väl att blotta sig? Alltså, visa upp delar av kropparna då de tjejer vi pratar om utmärkte sig genom att vara mer lättklädda än vad som kan ses som normalt. Dessutom fick de väl betalt av någon för att befinna sig där, hur konstigt det än kan låta. Deras arbetsuppgifter kan jag hittils inte betrakta som annat än väldigt otydliga.

ja då får du väl klaga till regeringen så att showdans blir förbjudet också i sverige. Fy sådana som dig som vill begränsa nöjen. 
De är ju lättförtjänta pengar för töserna så.

Besserwisser
7 maj 2012 ·

Audi_powah skrev:
Deras arbetsuppifter är att locka dit mer folk?..MÅNGA som stannar till och kikar lite extra bara för att det står några snygga tjejer där.

I mitt tycke så är det bara kul med massa snygga tjejer som håller till runtom bilarna och posar för att bli fottograferade, blir ofta mycket bra bilder dessutom. Om man inte gillar bilen så kan man iallafall kolla på de big_smile. Kanske kollat för mycket på bil-bilmer, vad vet jag wink

Vad jag eftersöker är en renodlad bilmässa riktad till bilentusiaster. Eller har arrangören uppfattningen att bara för att man gillar att titta på den ena saken (bilar) så gillar man per automatik att titta på den andra (tjejer)? Det är inte omöjligt att det finns många som uppskattar deras närvaro, men för mig har var sak sin tid. Jag ser (som ni nog förstått) inte det estetiska värdet i att bevittna tjejer, men hade jag gjort det så hade jag avsatt delar av min tid för att titta på dem när jag känner för det och annan tid för att titta på bilar när jag känner för det. Beklagligt att det skapas en enda stor soppa av massa olika intressen istället.

evilaudio
7 maj 2012 · 16 195 Inlägg

Mannenmyten skrev:

Audi_powah skrev:
Deras arbetsuppifter är att locka dit mer folk?..MÅNGA som stannar till och kikar lite extra bara för att det står några snygga tjejer där.

I mitt tycke så är det bara kul med massa snygga tjejer som håller till runtom bilarna och posar för att bli fottograferade, blir ofta mycket bra bilder dessutom. Om man inte gillar bilen så kan man iallafall kolla på de big_smile. Kanske kollat för mycket på bil-bilmer, vad vet jag wink

Vad jag eftersöker är en renodlad bilmässa riktad till bilentusiaster. Eller har arrangören uppfattningen att bara för att man gillar att titta på den ena saken (bilar) så gillar man per automatik att titta på den andra (tjejer)? Det är inte omöjligt att det finns många som uppskattar deras närvaro, men för mig har var sak sin tid. Jag ser (som ni nog förstått) inte det estetiska värdet i att bevittna tjejer, men hade jag gjort det så hade jag avsatt delar av min tid för att titta på dem när jag känner för det och annan tid för att titta på bilar när jag känner för det. Beklagligt att det skapas en enda stor soppa av massa olika intressen istället.

har du nångång varit på nån större bilmässa/bilevent utomlands?

sen anser jag då inte att elmia är en bilmässa för bilentusiaster...

Senast redigerat av evilaudio (7 maj 2012)

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
AndreasPlars
7 maj 2012 · 1 062 Inlägg

Audi_powah skrev:
Deras arbetsuppifter är att locka dit mer folk?..MÅNGA som stannar till och kikar lite extra bara för att det står några snygga tjejer där.

Enligt mig lockar de mest till sig massa äckelgubbar och fjuniga tonåringar(typ) Drägg alltså.

Jag skulle bli mer än glad av att få slippa se "scandalbeautys" när jag går på ett motorevenemang eller bilmässa.
Är man bög för det? För att man tycker att det är ett mkt olämpligt ställe för att på ett sexuellt och utmanande sätt exponera kvinnliga kroppar?
Är mässan bara till för dessa män och pojkar som tydligen fått se för lite f***a i sina dar? Eller ska man kunna gå in där med familjen utan att skämmas?

Och nej, jag är inte det minsta bög eller feminist!

M.V.H.

Saab 900i (1989)
Biiatchen
8 maj 2012 · 367 Inlägg

granadadr skrev:

Biiatchen skrev:

Mack skrev:

Smaken är som baken..jag fortsätter och väntar på blåstället jag..haha.
Eller varför inte slitna mekarjeans och en skitig t-shirt, som i musikvideon till Lambrettas låt "Creep"..?
Det och ett jäkla kunnande, är bra mycket trevligare än..ja..alternativen som hitills har varit.
Inget illa menat förstås.

http://www1.garaget.org/gallery/images/14/13613/13613-7a2fa5ceb2e73bed10032ff30154fe31.jpg
haha som här då ?? detta är vad jag kunde finna har ingen bild här å nu sitter på jobbet så kan inte visa er smile hehe...

ÄNTLIGEN en riktig tjej wink
har en fråga,, är det inte tråkigt att stå vid en främmade killes bil/monter sådär?? jag personligen tycker det är dumt att ha tjejer för just det syftet, snygga tjejer har jag absolut inget emot smile men just det syftet,,

Nä det är inte tråkigt att stå vid en främmande utan meta roligt dessutom var jag delaktig i det projektet då min kropp har avgjutits å hänger i taket på eplamojjes bil smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
8 maj 2012 · 14 042 Inlägg

Biiatchen skrev:

granadadr skrev:

Biiatchen skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/14/13613/13613-7a2fa5ceb2e73bed10032ff30154fe31.jpg
haha som här då ?? detta är vad jag kunde finna har ingen bild här å nu sitter på jobbet så kan inte visa er smile hehe...

ÄNTLIGEN en riktig tjej wink
har en fråga,, är det inte tråkigt att stå vid en främmade killes bil/monter sådär?? jag personligen tycker det är dumt att ha tjejer för just det syftet, snygga tjejer har jag absolut inget emot smile men just det syftet,,

Nä det är inte tråkigt att stå vid en främmande utan meta roligt dessutom var jag delaktig i det projektet då min kropp har avgjutits å hänger i taket på eplamojjes bil smile

??

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
granadadr
8 maj 2012 · 7 287 Inlägg

Biiatchen skrev:

granadadr skrev:

Biiatchen skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/14/13613/13613-7a2fa5ceb2e73bed10032ff30154fe31.jpg
haha som här då ?? detta är vad jag kunde finna har ingen bild här å nu sitter på jobbet så kan inte visa er smile hehe...

ÄNTLIGEN en riktig tjej wink
har en fråga,, är det inte tråkigt att stå vid en främmade killes bil/monter sådär?? jag personligen tycker det är dumt att ha tjejer för just det syftet, snygga tjejer har jag absolut inget emot smile men just det syftet,,

Nä det är inte tråkigt att stå vid en främmande utan meta roligt dessutom var jag delaktig i det projektet då min kropp har avgjutits å hänger i taket på eplamojjes bil smile

då är det ju en annan sak smile

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
JourneymanX
23 juni 2012 · 645 Inlägg

Mässtjejer ser jag inte som ngt problem.Som besökare så bestämmer ju DU vad du vill titta på..smile
De med utan top har inget där att göra.Elmia  är ju en familjemässa. Finns inge härligare när tjejerna BÄR härliga sexiga kläder och är där för själva bilmässan..Så lite goa tjejer och grymma bilar är aldrig fel smile

Jimmylainen
23 juni 2012 · 420 Inlägg

GhostofLOve skrev:
Mässtjejer ser jag inte som ngt problem.Som besökare så bestämmer ju DU vad du vill titta på..smile
De med utan top har inget där att göra.Elmia  är ju en familjemässa. Finns inge härligare när tjejerna BÄR härliga sexiga kläder och är där för själva bilmässan..Så lite goa tjejer och grymma bilar är aldrig fel smile

95 % av de spackelbrudar som står vid bilarna som modeller är garanterat inte intresserade av bilar.

JourneymanX
23 juni 2012 · 645 Inlägg

Jimmylainen skrev:

GhostofLOve skrev:
Mässtjejer ser jag inte som ngt problem.Som besökare så bestämmer ju DU vad du vill titta på..smile
De med utan top har inget där att göra.Elmia  är ju en familjemässa. Finns inge härligare när tjejerna BÄR härliga sexiga kläder och är där för själva bilmässan..Så lite goa tjejer och grymma bilar är aldrig fel smile

95 % av de spackelbrudar som står vid bilarna som modeller är garanterat inte intresserade av bilar.

Eller att dessa 95% älskar  fina bilar och stå brevid och glänsa som modeller...smile

eplamojje Billackerare/Billjudmontör
29 december 2012 · 1 171 Inlägg

Halkade in här och läste lite. Vilken debatt det blivit om mina monterbrudar!

Ska inte behöva försvara mig men för er som klagar är nog väldigt felinformerade om vad Ida gjorde där.

För er som åker dit för att kolla bilar hade upptäckt att det hänger en tjej i mitt innertak (eller ni va för distarherade av mina montertjejer så ni missade det?)
Och den tjejen är en avgjuting av Ida som på så vis är väldigt delaktig i min bil.
Därför ville ja ha med henne på Elmia och jag sa att hon kunde ta med en vän om hon inte vill va där ensam..

Sen om det är fel med tjejer och bilar vill jag ha osagt men uttrycket "sex säljer" har ju inte kommit från ingenstans wink

Ford Mondeo "Familjebilen" (2010)
Volkswagen Fox TDI "Foxy Star" (2007)
V70Dahlgren
30 december 2012 · 143 Inlägg

Jimmylainen skrev:

GhostofLOve skrev:
Mässtjejer ser jag inte som ngt problem.Som besökare så bestämmer ju DU vad du vill titta på..smile
De med utan top har inget där att göra.Elmia  är ju en familjemässa. Finns inge härligare när tjejerna BÄR härliga sexiga kläder och är där för själva bilmässan..Så lite goa tjejer och grymma bilar är aldrig fel smile

95 % av de spackelbrudar som står vid bilarna som modeller är garanterat inte intresserade av bilar.

Å vad spelar d för roll? d e ett jobb dom har, tjänar cash!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang