Garaget

Chevy_Girl
2 januari 2013 · 3 Inlägg

Hitta ingen kategori för garagetfrågor så jag skriver under allmänt...

Det jag undrar är vad som krävs för att en bil ska hamna på märkestoppen och hur för man reda på om ens bil har hamnat där??????....

Slash Saabifierad
3 januari 2013 · 2 027 Inlägg

Här brukar man kunna skriva sånt men det är inte alltid man får svar:
http://www.garaget.org/forum/viewforum.php?id=21

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
matteeee Ingen himmel är så blå som min
3 januari 2013 · 2 974 Inlägg

Högt snitt krävs...

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
careau
3 januari 2013 · 1 624 Inlägg

Vill du att din bil skall komma till märkestoppen eller? :]

Chevy_Girl
4 januari 2013 · 3 Inlägg

Nått åt det hållet ja.....

Senast redigerat av Chevy_Girl (4 januari 2013)

careau
4 januari 2013 · 1 624 Inlägg

Chevy_Girl skrev:
Nått åt det hållet ja.....

Inte för att vara sån, men det krävs mer än en original Kalos för att hamna på Märkestoppen, med lite tur kanske du kan hamna där eftersom du är tjej då men...

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 januari 2013 · 14 088 Inlägg

careau skrev:

Chevy_Girl skrev:
Nått åt det hållet ja.....

Inte för att vara sån, men det krävs mer än en original Kalos för att hamna på Märkestoppen, med lite tur kanske du kan hamna där eftersom du är tjej då men...

Håller med dig där! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
FLindgren
4 januari 2013 · 5 089 Inlägg

careau skrev:

Chevy_Girl skrev:
Nått åt det hållet ja.....

Inte för att vara sån, men det krävs mer än en original Kalos för att hamna på Märkestoppen, med lite tur kanske du kan hamna där eftersom du är tjej då men...

Det är ju så det funkar. Man skapar en tråd 23,55 (listan uppdateras 00,00) och frågar något gulligt. Man skaffar en tjej som visningbild och ska gärna heta "sexyvolvofan" eller något sånt:P Det kvittar vad man har för bil då. Bara femmor i röstningen  wink

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
FatManCustoms grön aktivist
4 januari 2013 · 846 Inlägg

FLindgren skrev:

careau skrev:

Chevy_Girl skrev:
Nått åt det hållet ja.....

Inte för att vara sån, men det krävs mer än en original Kalos för att hamna på Märkestoppen, med lite tur kanske du kan hamna där eftersom du är tjej då men...

Det är ju så det funkar. Man skapar en tråd 23,55 (listan uppdateras 00,00) och frågar något gulligt. Man skaffar en tjej som visningbild och ska gärna heta "sexyvolvofan" eller något sånt:P Det kvittar vad man har för bil då. Bara femmor i röstningen  wink

Jag har inte bara 5:or i röstningen men jag ligger på en 3:dje-plats.
Må hända att jag har ett udda märke här på g.org, men man kan komma upp sig även med 2:or, 3:or och 4:or.
Jag personligen tycker det är viktigare att jag själv är nöjd med bilen än att någon annan snubbe/tjej tycker om den smile.
Det är väl ändå det det handlar om?

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Muttley
4 januari 2013 ·

Min gissning är att din kalos aldrig kommer att ligga på märkestoppen.  Om man tittar på vad de ligger för andra chevor på den listan så lär väl inte en kalos som är chevas lilla "skitbil"

mb_pucken
4 januari 2013 · 5 091 Inlägg

lite konstigt att trådskaparens bil har 3 stjärnor medans tex min har 4. hon tror ja hade en 3* töst och några 1or medans mercan har 59% 5or på 22 röster. tycker man borde börja från 0 på något vis och jobba sig upp. men det är kanske så de funkar men hon skönk från 4,5 stjänor till 3 på en 1 stärns röst. känns lite konstigt. sen bryr ja mig inte så mycke hur folk röstar då min bil är som jag vill ha den men de är ju alltid kul med stjärnor wink

Senast redigerat av mb_pucken (4 januari 2013)

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 januari 2013 · 14 088 Inlägg

Jaa, det är lite konstigt att man kan ha ett snitt på 3,21 poäng när man fått en 3:a, 1 2:a och 6 1:or??????

Det borde vara 1,37 i snitt på det viset jag lärde mig i skolan.

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (4 januari 2013)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
FatManCustoms grön aktivist
4 januari 2013 · 846 Inlägg

Däremot så är inte räkneskalan på samma sätt här wink.
Stjärnorna är INTE ett genomsnitt smile.

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Volvofarfar
4 januari 2013 · 1 312 Inlägg

Att ens chevrolet ville bygga en sån bil..
när jag hör "Chevrolet" så tänker iaf jag stora feta bilar med V8:a..
och Inte en liten fååård fiesta wannabe iaf :-)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.
REG-SKYLTEN Föredrar MoPar,GM och Ford
4 januari 2013 · 1 004 Inlägg

Volvofarfar skrev:
Att ens chevrolet ville bygga en sån bil..
när jag hör "Chevrolet" så tänker iaf jag stora feta bilar med V8:a..
och Inte en liten fååård fiesta wannabe iaf :-)

Är väl i grund och botten en Daewoo har jag för mig..

"My drinkingteam has a racingproblem"
chrizz Administratör
4 januari 2013 · 11 790 Inlägg

http://www.garaget.org/cars_top.php?list=top_make "Märkestoppen (Bland märken med minst 5 bilar med 50 röster eller fler)"

Stänger här då tråden är felplacerad, har undermålig rubrik, gått off topic, samt nu även är besvarad smile

Mvh

PS. Betyget är inte ett medelvärde utan ett vägt betyg. Det finns en tydlig förklaring om hur det räknas fram här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158053

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang