Skyline R33 GTS-T, väger bara runt 1350 kg, och med en bit över 300 hk i maskin är det grymt roliga bilar..
Min svarta har 330 bänkade hk och den är fantastiskt rolig att köra trots att det inte är nån jätteeffekt direkt. Och motorljudet ur en rak sexa med mer eller mindre raka rör är ju bara underbart
Häng med Stellan upp i helgen och lyssna på motorljudet så vet du att du vill ha en sexa sen
350z har jag hört ska vara en riktig problembil, s2000 senare modeller varvar inte lika mycket som dom äldre. Honda nsx acura är ett bra val.
"350z är ansedd som en pålitlig sportbil och blev i en undersökning av J.D. Power and Associates vinnare i kategorin kompakta sportbilar med störst andel nöjda ägare. Vanliga fel visar sig framför allt på tidiga årsmodeller om omfattar problem med elektriska fönsterhissar, dåliga synkringar på 3an och 5ans växel. Stereon, hjulinställning och öppningsmekanism och hydraulik för bagageluckan. Motorn har legat på Wards top engine list i mer än 10 år."
Är väl inga direkta problem med 350z förutom att de väger as! Skulle kollat på som sagt, Skyline, Silvia ps13, Chaser. Finns ju hur mycket porr som helst o välja på.
Suget på en bakhjulsdriven japanare är aldrig försent, såg innan jag posta att tråden var äldre, men när "någon som har hört" får utrymme i en tråd kan det vara bra att få fram sanningen också, finns de som söker i äldre trådar