Angående: Bilträff på giraffen parkeringen ikväll:-/ kalmar

johan740_89
6 april 2013 · 367 Inlägg

Är det något där ikväll åker 12mil enkel resa så man inte åker i onödan

Mitsubishi Pajero "Toyo Tires" (2010)
Suzuki Sj413 samurai "Zook" (1985)
xsaraberget
6 april 2013 · 3 Inlägg

du behöver nog inte åka tolv mil till kalmar ikväll. så mycket ös blir det nog inte;) kom till ikea kalmar den 20 april på kvällen. då blir det nog roligare:D

BMW e46 323 "Txr performance" (1999)
johan740_89
7 april 2013 · 367 Inlägg

åkte igår ändå, så blev en liten tripp på 45mil

Suzuki Sj413 samurai "Zook" (1985)
Mitsubishi Pajero "Toyo Tires" (2010)
Raquex
14 april 2013 ·

Finns det lite mer info om det vid Ikea i Kalmar den 20 april eller kommer det upp när det börjar närma sig? Ska byta styrväxeln på bilen nästa vecka och om allt går som det ska så kan jag nog ta en sväng dit. Trevligt med våren när bilträffarna kommer igång igen smile

xsaraberget
19 april 2013 · 3 Inlägg

kalmar midnight club på facebook där finns all info du behöver:)

BMW e46 323 "Txr performance" (1999)
Raquex
20 april 2013 ·

Trött på att allt bara ska finnas på facebook. Finns faktiskt många som inte vill ge sig in i det där träsket, så lite information på nått annat lämpligt ställe, som t.ex garaget.org hade ju inte vart fel smile

Men skönt att höra iaf att det blir nått. Vart lite orolig att det inte blev nått då jag inte fick nått svar. Då får det bli en sväng in dit smile

F1LL3
20 april 2013 · 148 Inlägg

Nu ikväll blir det premiärträff på ikea parkeringen ju smile Det börjar 18:00 har jag kollat, men det brukar bli lite mer ös senare på kvällen.

Raquex
20 april 2013 ·

Härligt!
Finns det nåt bra ställe att tvätta bilen nånstans inne i Kalmar? Nu har jag ju ingen "värsting" bil direkt, men en ren bil är ju aldrig fel tongue

roadsterdiggare
20 april 2013 · 5 Inlägg

Qstar  smedby tvättcenter.

Har du pengarna förverkliga dina drömmar.
Den som har flest prylar när den dör den har vunnit.
MGF-97
MGZ Tt-05
Opel Insignia "Cdt" (2010)
MG F (1997)
EmpoH
20 april 2013 · 2 Inlägg

Vore ju bra om det fanns någon mer information och att Kalmar midnight club inte har en sluten grupp på facebook!!

Raquex
20 april 2013 ·

Som vanligt så är det mest bara en massa "volvoraggare" med sina sunkiga 740 och liknande som sladdar runt bland de parkerade bilarna.. Finns det ingen träff i Kalmar/Blekinge-regionen där man kan slippa sånt? Är rätt tröttsamt med dessa..

xsaraberget
21 april 2013 · 3 Inlägg

pröva blekinge midnight club nästa helg då. är i karlskrona och det är mer uppstyrt. sladdande blir det där med men kanske bättre? bedöm själv

BMW e46 323 "Txr performance" (1999)
Raquex
23 april 2013 ·

Var på deras avslutningsträff förra året och visst var det bättre. Beror väl mest på ett bättre ställe att ha en träff på. Då har dom ett rätt stort område på parkeringen som var avsedd för dom som vill sladda. Så det gör mig inget och rätt skoj att kolla på. Men det jag stör mig på är när folk inte har vett nog att köra lungt på en parkering där det står många bilar och mycket folk.  Det borde planeras bättre inför nästa träff. Borde väl finnas ett bättre ställe än Ikea-parkeringen?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang