Mercedes CLK 55 AMG breddad

Ska jag köpa tillbaka min CLK 55 ?
  • 76 Följare
  • 403 058 Visningar
  • Projektet avslutat 8 augusti 2013
LillNaisarn
12 mars 2013 ·

Nuvarande ägaren har ju den uppe här på garaget, och det verkar som han har tänkt fortsätta bygga klart den smile

nyllet
12 mars 2013 · 2 564 Inlägg

LillNaisarn skrev:
Nuvarande ägaren har ju den uppe här på garaget, och det verkar som han har tänkt fortsätta bygga klart den smile

han inte köpa tillbaka den tyvärr sad verkar vara såld redan

tack till:
www.MBSCA.com
HeroiX
2 april 2013 · 310 Inlägg

Tänkte bara skriva här så du ser det, verkar som att den är ute på blocket igen?

http://www.blocket.se/goteborg/Mercedes … =2&w=3

BMW 523ia (1998)
nyllet
4 april 2013 · 2 564 Inlägg

HeroiX skrev:
Tänkte bara skriva här så du ser det, verkar som att den är ute på blocket igen?

http://www.blocket.se/goteborg/Mercedes … =2&w=3

såg det ..... han köpte den nyss med... hmm


sen har han tagit fram kapen med ser ja

tack till:
www.MBSCA.com
Mercedes2
4 april 2013 · 49 Inlägg

Hej Det är jag som är ägare till din gamla clk.
Undrar bara varför du har någon som helst uppfattning av bilen idag??? Du av någon borde ju veta hur illa den var i din skepnad....Tycker inte du ska bry dig om bilen mer..Så mycket lagnmingar med
papper och annat som fanns o finns i din uppbygnad av plasten på bilen är skrämmande dåligt gjort
Anledningen till att jag inte gör klar den i plåt är min sjukdom..Och har därför bilen på annons
blir den inte såld och om jag överlever??? Då byggs den i riktigt martial..PLÅT Om du vet vad det är
Hoppas du slutar skriva mer om bilen, Du är ingen bilbyggare eller har kunskap i att bygga bil
Mvh Chunkahee

nyllet
4 april 2013 · 2 564 Inlägg

Chunkahee skrev:
Hej Det är jag som är ägare till din gamla clk.
Undrar bara varför du har någon som helst uppfattning av bilen idag??? Du av någon borde ju veta hur illa den var i din skepnad....Tycker inte du ska bry dig om bilen mer..Så mycket lagnmingar med
papper och annat som fanns o finns i din uppbygnad av plasten på bilen är skrämmande dåligt gjort
Anledningen till att jag inte gör klar den i plåt är min sjukdom..Och har därför bilen på annons
blir den inte såld och om jag överlever??? Då byggs den i riktigt martial..PLÅT Om du vet vad det är
Hoppas du slutar skriva mer om bilen, Du är ingen bilbyggare eller har kunskap i att bygga bil
Mvh Chunkahee

Tråkigt med din sjukdom.. är inte ja som gjort den... Är ett företag som gjort den i Trollhättan.. nämer inga namn. Hade prata med jocke om köpa tillbaka den...

Hoppas du får sålt den

tack till:
www.MBSCA.com
Mercedes2
4 april 2013 · 49 Inlägg

Jag vet det var en firma som inte gjorde det rätt från början. Min sjukdom stoppar mig ev då jag väntar på
transplanation..Får jag sålt den...är det okey. Annars ska jag göra den klar, Har kompressor 6växlad manuel
till den...Tydligen vill den stanna kvar hos mig...då jag inte hittar nyckeln till den...Vet inte hur jag löser den
grejen...Mvh Chunkahee

nyllet
27 maj 2013 · 2 564 Inlägg

Hej alla glada ....


då har jag fått en erbjudande av han som köpte min clk som visade sig vara en god vän till mig:)



hmmmmm ska man köpa tillbaka den ???


kanske ta bort breddningen ?

tack till:
www.MBSCA.com
Fadde_e30
27 maj 2013 · 462 Inlägg

Lite onödigt att fråga alla gång på gång om du ska köpa tillbaka den eller inte? Känner du att du orkar bygga klart den och är sugen på att se ett slut resultat så är det själv klart du ska köpa tbx den.. Men känner du att du inte har lust eller möjlighet att göra de så är det ingen ide?

Har följt ditt bygge under en längre tid och skulle gärna vilja se ett slut resultat då jag tror den kommer bli riktigt fet med rätt grund jobb och färg.

Men som sagt, är upp till dig om du har lust och möjlighet att bygga klart

Volvo v70 II "Simply Clean" (2010)
nyllet
27 maj 2013 · 2 564 Inlägg

Fadde_e30 skrev:
Lite onödigt att fråga alla gång på gång om du ska köpa tillbaka den eller inte? Känner du att du orkar bygga klart den och är sugen på att se ett slut resultat så är det själv klart du ska köpa tbx den.. Men känner du att du inte har lust eller möjlighet att göra de så är det ingen ide?

Har följt ditt bygge under en längre tid och skulle gärna vilja se ett slut resultat då jag tror den kommer bli riktigt fet med rätt grund jobb och färg.

Men som sagt, är upp till dig om du har lust och möjlighet att bygga klart

jag har mer funderar på återsätta den som den såg ut innan ja börja berdda den...

tack till:
www.MBSCA.com
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang