Japs-Jens Nissan Skyline R33 GTS-T, 500 hk till Elmia 2013!

Syftet med projektet är att snygga till Skylinen under sommaren och sen gå lös på motorn under vintern. Målet är 500 hk till Elmia 2013!!
  • 54 Följare
  • 86 890 Visningar
  • Uppdaterades senast 28 december 2013
Japs-Jens
28 december 2013 · 1 503 Inlägg

Japs-Micke skrev:
Jag tycker ju en Mattsvart lack skulle passa ypperligt wink Nej men dom e riktigt läckra i vitt eller någon mörkare grå!

Får ju inte glömma att du köpt dig en Alu kylare och en elfläkt som ska dit också smile

http://www.flickr.com/photos/e3lipse/40 … /lightbox/

Sticker ut så mkt med mattsvart smile Vill ha nåt som inte drar ögonen åt sig allt för mkt. Mest med tanke på polisen efter det som hänt. Ja vitt är grymt snyggt! Eller som rasses grå. Blir ganska diskret då smile

Just fan, hade glömt bort att alukylare med nya silkikonslang är påväg hem! Sen blir det väl att slänga dit elfläkten med som sagt smile

står det inte frontmonterad laddluftkylare när man reggar?? dom klagade på min ic men jag sa att jag hade org gtr ic och det står ingenstans om storlek på cellpaketet så där fick dom ge sig

Nä på mitt regpapper står det inget speciellt. Han sa att jag skulle ta med en manual så får vi titta tillsammans att det ser original ut. Besiktningen har ju inga uppgifter om dessa bilar.. Haha flyt du hade då smile

Senast redigerat av Japs-Jens (28 december 2013)

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang