Sommardäck, är det dags?

Mack Forum- och sitemoderator
31 mars 2014 · 26 160 Inlägg

tkd_rille skrev:

Mogel skrev:

Unleash skrev:

Trevlig attityd av en Mod det främjar ju verkligen forumet....eller roll

+1  Mycket dålig stil

Förlåt att jag lägger mig i,  men Mack är väl inte ens en moderator på garaget?  Hade för mig att de ska stå i grönt.

Men för att va ontopic.  Byt om du vill.  Jag byter aldrig utan kör på året runt.

Nope, det är jag inte. Bara över videosektionen. (inte för att det ger mig rätten att härja hur jag vill i vilket fall som helst..)

Till topic så haglade det här i trakten under dagen. Och under föregående natt så var det minusgrader på sina ställen, vilket gjorde det hyffsat halt där man minst anande det.
Vinterdäcken stannar därför ett tag till.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Muttley
31 mars 2014 ·

Mack skrev:

tkd_rille skrev:

Mogel skrev:

+1  Mycket dålig stil

Förlåt att jag lägger mig i,  men Mack är väl inte ens en moderator på garaget?  Hade för mig att de ska stå i grönt.

Men för att va ontopic.  Byt om du vill.  Jag byter aldrig utan kör på året runt.

Nope, det är jag inte. Bara över videosektionen. (inte för att det ger mig rätten att härja hur jag vill i vilket fall som helst..)

Till topic så haglade det här i trakten under dagen. Och under föregående natt så var det minusgrader på sina ställen, vilket gjorde det hyffsat halt där man minst anande det.
Vinterdäcken stannar därför ett tag till.

De har ingen men du har rätt att tycka ändå smile   Sökfunktionen är underskattad.

Fördelen för mig och varför jag kör som jag gör är för att jag behöver inte bilen om de blir rent skitväder, vilket är väldigt otroligt just nu nere i skåne, hade över 16 grader på mätaren idag.
Dock kalla nätter fortfarande så vi får väl se hur utvecklingen blir de närmsta veckorna.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang