Ok, tanten ska börja åka en mindre bil till jobbet så kombin ska stå i garage4 och enbart köras på helgerna. Då känns det dumt att ha en v70 2.5t där. Kollar därför på lite roligare bilar.
Ska vara en stor kombi så bmw 3 serien, a4 mfl går bort. Den ska vara rolig att köra dvs 260hk ++ och duglig väghållning. Samt kunna ha dragkrok. *audi c6 s6 för att rs6 inte får ha dragkrok *nissan stagea en favorit men osäker på hur det är att eftermontera drag på den? *v70r 05-07 vet vad jag får och kan den innan och utantill. Känns dock tråkigt då den är lik min nuvarande bil *e55 amg gubb kombi? *en bmw 530/540 både e39 och e61 *audi a6 3.0tfsi
Eftersom du redan är ortodox rättroende så föreslår jag v70 R. Funderar dagligen på varför jag köpte xc70 istället för en R. Flaschgrön med orange skinn så är du i hamn
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Eftersom du redan är ortodox rättroende så föreslår jag v70 R. Funderar dagligen på varför jag köpte xc70 istället för en R. Flaschgrön med orange skinn så är du i hamn
Jag tänkte mer en sonic blue, med svart eller orange skinn. Eftersom jag har en v70n idag och riktigt nördat ner mig i den så vore det enklaste att köpa en v70r. Funderar dock på om den blir för "tråkig" eller om jag faktiskt kommer att känna mig relativt nöjd med den. Baksätet är dock lite trångt med barnstolar. Men är bara under något år som de ska vara i så kanske får stå ut då.
Jag tänkte mer en sonic blue, med svart eller orange skinn. Eftersom jag har en v70n idag och riktigt nördat ner mig i den så vore det enklaste att köpa en v70r. Funderar dock på om den blir för "tråkig" eller om jag faktiskt kommer att känna mig relativt nöjd med den. Baksätet är dock lite trångt med barnstolar. Men är bara under något år som de ska vara i så kanske får stå ut då.
Trivs du i din nu kommer du trivas i en R. Fanns inte många på blocket nu såg jag. Annars får du ta en titt på XC70. Finns en del riktigt trevliga med mycket lull lull. Dock är nog en R roligare.
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!