4600
Sök

bmw

4 Inlägg
2 maj 2015
Trådstartare
.
Senast redigerat av intyy (8 augusti 2016)

4 261 Inlägg
2 maj 2015
intyy skrev:
Hittade nyligen en bmw 530i m-sport paket från 2004 på blocket för 59000 kr. Bilen har gått 23k mil, men är lite osäker på bmws och undrar hur långt dom egentligen brukar hålla? Volvos ser man ju som har gått runt 30-40k mil. Men har ingen aning om bmw's. Någon som kan hjälpa till lite?

Dom håller 100 år om du tar hand om dom och servar när det är dags. 40k mil är ingenting för dom.

Har haft bmw i familjen som har gått över 35k mil utan minsta tick eller konstigheter i motorn.

bara o serva och ta hand om dom. Kolla att kylningen av motorn funkar bra.

131 Inlägg
2 maj 2015
Beror på om det är H/K eller standard, standard är inte jättebra direkt men funkar perfekt till att lyssna på P4, typ

Forummoderator
9 299 Inlägg
3 maj 2015
Vad är syftet med bilköpet och vad har du för budget efter att 59k är inlagt i en drygt 10 år gammal BMW? En annan fråga du måste ställa dig är: Är ditt garagegolv plant?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

131 Inlägg
3 maj 2015
H/K är ju snäppet vassare iaf. jag e ''nöjd'' med H/K systemet i min bil, dock har jag ju stora H/K ljudsystemet & slängt in en dubbel 12a

Evildan
6 maj 2015
intyy skrev:
caromania skrev:
Vad är syftet med bilköpet och vad har du för budget efter att 59k är inlagt i en drygt 10 år gammal BMW? En annan fråga du måste ställa dig är: Är ditt garagegolv plant?

Haha är dom så låga? Har inga pengar till att förbättra ljudet iallafall.

Näe, det har inte med bilens markfrigång att göra men gissningsvis när bilen har förvandlats till en varmchokladapparat.
Senast redigerat av Evildan (6 maj 2015)

Sök