Uppskattar ditt inlägg Panda666[

. Ska ge er lite kort bakgrund , jag har endast ägt en bil hehe, och det va en Ford eskort årsmodell 2010 tror jag. Pigg liten rackare men knappast något fartmonster. Runt 85hk gissar jag på. Är sugen på lite mer kraft såklart men behöver inte vara 200hk t.ex. Förstår att det är en stor skillnad om man ägt massa bilar och kört flera med större motorer . Så min erfarenhet är typ 85 hk . Har ifs lånat farsans passat på 150hk och blåst upp i 210 km/h . Va ju rätt skoj

. Bara så ni förstår vart min nivå är hehe . Hur som haver om ni orkar pojkar :
Okej kära dagbok .... Jag skulle åka å kika på en 320i i Ulricehamn men den blev såld dagen innan .. Har idag kikat på 320D Limousine . Diesel med automat , 26k mil , 30 000kr . Drar bara 0,69 bl. Körning

. Försäkring ok för mig , är ju 39 år. Fattar ju inte hur man länkar här ..SÅ FÅR SKRIVA ISTÄLLET ! Reg nr UXG 135 på bytbil. Om någon vill slänga ett getöga å säga bra eller anus

Är mycket mil okej bara det är en bra motor å den är välskött ? Har även kikat på en Skoda octavia rs . År 2005 , men hört att utväxlingen är skum , du kommer upp till 100km/t på 2 växel inom 8 SEK . ( bara vad jag läste ) Och kollat på en BMW 318i - årsmodell 02. Ser fräsch ut , reg nr TNK 404 . 20k mil , privatperson i Borås . 25 000kr . Kanske går att pruta . Drar bara 0,7 bl. Körning .. Ekonomiskt bra val . Ursäkta så mycket för att jag slänger in reg nr, fattar inte hur man länkar , men om någon orkar kom gärna med synpunkter

. PS : japp har kikat på några 325'or , lockande...