Ska byta vindruta, och man behöver fylla i info om den har värme och autosensor för regn. Hur vet man detta? Auto vindrutetorkare tror jag inte, jag provade hälla vatten på men inget hände. Går det att se på symboler? Länkar en bild på rutan. http://forumbilder.se/H7579/img-0474
Härutöver, har den autosensor för vindrutetorkarna, så har bilen även en avstängningsknapp/läge på spaken. Annars blir det minst sagt spännande och nervpirrande att vintertid skrapa rutan med gående bilmotor!
Härutöver, har den autosensor för vindrutetorkarna, så har bilen även en avstängningsknapp/läge på spaken. Annars blir det minst sagt spännande och nervpirrande att vintertid skrapa rutan med gående bilmotor!
De är ju ingen knapp. Det är ju första läget bara. Typ som tändninglås.
Din Ford Focus mk2 har eluppvärmd vindruta och sitter det en stor svart klump under innerbackspegeln har du regnsensor.
Jaguar X-type är ingen Ford Focus utan en moddad Ford Mondeo, såvitt jag vet? Rätta mig om jag har fel.
Jag gissade rent generellt då inget märke/modell hade angivits öht, att det blev så nära tyder på en outgrundlig expertis från min sida? Äckstype är en moddad Mondeo.