Hittade servicehistorik på nätet!

Nokke11
20 juni 2018 · 15 Inlägg

Inte på alla bilar dock men verkar vara Volkswagens bilar med syskonmärkena. Är ju skitmsidigt för tidigare fick man ringa rundor och inte ens då var det säkert att verkstäderna lämnade ut historiken på servicar på bilen.

Soulman
20 juni 2018 · 1 271 Inlägg

Nokke11 skrev:
Inte på alla bilar dock men verkar vara Volkswagens bilar med syskonmärkena. Är ju skitmsidigt för tidigare fick man ringa rundor och inte ens då var det säkert att verkstäderna lämnade ut historiken på servicar på bilen.

Jaha?

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Nokke11
20 juni 2018 · 15 Inlägg

Perfekt när man ska köpa bil. Har du provat att få ut servicehistorik någonstans ifrån tidigare? Om ja, då vet du hur bra detta är. Om nej, då förstår jag att du rycker på axlarna smile

Soulman
20 juni 2018 · 1 271 Inlägg

Idag hittade jag plötsligt 10 lådor med bärs och det fanns så himla mycket kvar så det räcker till alla. Bara så att du vet.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Nokke11
20 juni 2018 · 15 Inlägg

Brukar du svara på sånt du inte bryr dig om?

Nokke11
20 juni 2018 · 15 Inlägg

Först hittar man pärlan på blocket

https://www.blocket.se/vasternorrland/A … 20&w=3

sedan kollar man servicen på biluppgifter

https://biluppgifter.se/fordon/JJO070

slippa ringa runt o ha sig för att få tag i historiken på bilen

Soulman
20 juni 2018 · 1 271 Inlägg

Stäng tråden, den här jeppen är ju inte riktigt sann.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Muttley
20 juni 2018 ·

Just ja.  Starta en tråd genom att skriva helt utan länkar eller fakta.

Gör sen reklam från de du jobbar ifrån.  Det är så genomskinligt då det enda jeppen skriver om är biluppgifter som sög. 
Nej de har inte lagt upp massa servicehistorik.  Och deras kundtjänst är riktigt kaxiga när man påpekade deras felaktiga uppgifter och vägrade erkänna.

Lås reklamen.

caromania Forummoderator
20 juni 2018 · 9 296 Inlägg

Hej! Vore det inte mer renhårigt om du presenterade din agenda? Nu blir det mest tråkig stämning när andra användare blir irriterade över smygreklam för andra sajter.
Mvh Mod

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang