Mazda 3 MPS Mappning

virre9
23 augusti 2020 · 6 Inlägg

Hej!
Är på jakt efter någon optimerare som är duktig på just Mazda 3 MPS. Finns det någon i Sverige eller måste jag söka mig till andra länder för det?
Letar även någon som installerar saker till bilen. T.ex avgassystem och HPFP m.m.

1Adrian1
23 augusti 2020 · 356 Inlägg

Har du cobb accessport?

virre9
25 augusti 2020 · 6 Inlägg

1Adrian1 skrev:
Har du cobb accessport?

Har tänkte att skaffa det smile

1Adrian1
25 augusti 2020 · 356 Inlägg

virre9 skrev:

1Adrian1 skrev:
Har du cobb accessport?

Har tänkte att skaffa det smile

Då kan du bara ladda ner någon mapp därifrån som passar dina mods.

Annars är Freektune & Stratified (dock båda i USA) riktigt bra när det gäller mappning smile

virre9
26 augusti 2020 · 6 Inlägg

1Adrian1 skrev:

virre9 skrev:

1Adrian1 skrev:
Har du cobb accessport?

Har tänkte att skaffa det smile

Då kan du bara ladda ner någon mapp därifrån som passar dina mods.

Annars är Freektune & Stratified (dock båda i USA) riktigt bra när det gäller mappning smile

Men säg att jag sätter i en HPFP och en frontmounted intercooler, måste jag inte ha en mappning som är anpassad för min bil då? Alltså att dem läser värdena på min bil?

1Adrian1
26 augusti 2020 · 356 Inlägg

virre9 skrev:

1Adrian1 skrev:

virre9 skrev:

Har tänkte att skaffa det smile

Då kan du bara ladda ner någon mapp därifrån som passar dina mods.

Annars är Freektune & Stratified (dock båda i USA) riktigt bra när det gäller mappning smile

Men säg att jag sätter i en HPFP och en frontmounted intercooler, måste jag inte ha en mappning som är anpassad för min bil då? Alltså att dem läser värdena på min bil?

Alltså, det är optimalt att få en anpassad mappning för just din bil MEN du kan även knappa hem en mapp från accessporten som kommer funka utan bekymmer. Finns massvis med olika mappar som du kan knappa hem på den.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang