Tips på var jag ska sälja bilar och delar!

mach1-70
18 november 2020 · 73 Inlägg

Jag har dels både reservdelar (nya) till BMW,men även massvis med delar till äldre bilar som tex
Ford Mustang mm,mm,och även bilar som jag vill bli av med !
Provat Tradera,men tror/märker att intresset inte finns där!
Tacksam för tips(helst inte Blocket!!),var jag ska annonsera ut grejerna?

Blocket bra,men gillar inte alla som är tokprutare och oseriösa!

Jdmboy96
18 november 2020 · 241 Inlägg

Facebook? Ebay kanske smile,

Audi A3 "Ägget" (1999)
Mitsubishi Eclipse gs "Mitsunn" (1992)
Utmarks-Loke
18 november 2020 · 5 833 Inlägg

Det finns ju en avdelning för köp & sälj här på Garaget, men jag vet inte hur många som är där och kollar. För min del blir det ganska sällan. Men det är gratis att annonsera där, så varför inte? Och bmw-delarna kan du förstås annonsera på autopower.

granadadr
19 november 2020 · 7 287 Inlägg

märkes sidor,, jag säljer ex granadadelar på olika fb sidor för just granador wink

Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
torsen
19 november 2020 · 7 234 Inlägg

Utmarks-Loke skrev:
Det finns ju en avdelning för köp & sälj här på Garaget, men jag vet inte hur många som är där och kollar. För min del blir det ganska sällan. Men det är gratis att annonsera där, så varför inte? Och bmw-delarna kan du förstås annonsera på autopower.

Jag har tidigare annonserat ut bildelar på här på Garaget.
Fick aldrig ett svar/förfrågan.

Utmarks-Loke
19 november 2020 · 5 833 Inlägg

torsen skrev:

Utmarks-Loke skrev:
Det finns ju en avdelning för köp & sälj här på Garaget, men jag vet inte hur många som är där och kollar. För min del blir det ganska sällan. Men det är gratis att annonsera där, så varför inte? Och bmw-delarna kan du förstås annonsera på autopower.

Jag har tidigare annonserat ut bildelar på här på Garaget.
Fick aldrig ett svar/förfrågan.

Tror det hade varit bättre att ha köp/sälj direkt här på forumet, då hade det synts bättre

zzr94092
19 november 2020 · 4 385 Inlägg

Tycker det är hopplöst att sälja något, har lagt ut två dörrar - 65, på ett hundkojeforum, inte ett enda svar,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang