Vart hittar man USA front? Alla epor har de.

YZGUCCI
23 oktober 2022 · 50 Inlägg

Varenda EPA och Volvo 740 har USA front i mitt område. Jag vill oxå ha en sån. Vissa har med ledlampor och vissa har vanliga med kromlisten.

Jag hittar endast folk på tradera och eBay som vill ha 10-20 000kr för ett par?

Vart hittar man usa front för rimliga priser?

Hur har varenda EPA USA front. Finns ingenstans där man kan köpa typ.

MrHyde
23 oktober 2022 · 654 Inlägg

YZGUCCI skrev:
Varenda EPA och Volvo 740 har USA front i mitt område. Jag vill oxå ha en sån. Vissa har med ledlampor och vissa har vanliga med kromlisten.

Jag hittar endast folk på tradera och eBay som vill ha 10-20 000kr för ett par?

Vart hittar man usa front för rimliga priser?

Hur har varenda EPA USA front. Finns ingenstans där man kan köpa typ.

För att nästan alla 70-talistföräldrar öser pengar över sina ungar utan eftertanke. "Mamma jag vill ha" gnälls det och dom får det alltid, därför åker alla epor med saker som är dyra eller med bilar som är dyra.

Eftersom det handlar om tillgång och efterfrågan och det inte precis blir fler och fler USA-fronter så är det tyvärr säljarens marknad..

Live long, and prosper.
Steff240
23 oktober 2022 · 1 018 Inlägg

Man ska också komma ihåg att priserna på 740-tillbehör i allmänhet och i synnerhet USA-fronterna rasat iväg nåt galet, för några år sen var det inga problem att hitta en komplett sådan front för kanske 4-5000 spänn.
Tillgång och efterfrågan helt enkelt.
Sen att det ofta begärs drömpriser på tradera är ju en annan 5:a, men uppenbarligen fungerar det ju...

Jag vet att det nytillverkas tex strålkastare till USA-fronten men jag är osäker på om du kan hitta hela kittet på det viset.

Lucif3r
23 oktober 2022 · 2 214 Inlägg

Vill man komma undan relativt billigt kan man ju alltid höra sig för med folk på andra sidan pölen om någon är intresserad av byte.
Likt brist på USA-fronter här så är det brist på EU-fronter i USA wink

Razor8
23 oktober 2022 · 62 Inlägg

Kolla med dom här, gcp.se.
Fick tag i usa-fronten till 940n där.

Burn Your Rubber, Not Your Soul
Cars can do so much more than drive down the road, they can drive you through life
Utmarks-Loke
23 oktober 2022 · 5 836 Inlägg

Om dom nu har det på alla A-traktorer är det väl anledning till att inte ha det på sin egen bil?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang