2668
Sök

Köpråd: Kan denna Volvo 940 vara något?

* Voff voff *
10 959 Inlägg
måndag 08:27
Vettemannen skrev:
Brådhis skrev:
jaka54 skrev:
Finns ingen "blå" länk!!!

Sextonde ordet, dvs ordet "bilen", i första inlägget är en länk. Syns på att det ordet avviker i färg. Klicka på ordet så kommer du till länken.

Annonsen är borttagen.

/Benny

Så är det. Men länken fungerar fortfarande, även fast den nu leder till en sida som säger att annonsen är borttagen så Jaka kan fortfarande prova att trycka på den. smile

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

317 Inlägg
måndag 17:28
Trådstartare
hehehe ja jag köpte bilen, han var så fräsch både ut och invändig så man höll på och gråta. Motorn är också den friskaste b230 jag sett.. Ska lackera stötfångarna och speglarna så @Growe blir glad tongue
Senast redigerat av dwadw (måndag 17:29)

Forummoderator
18 289 Inlägg
måndag 17:35
dwadw skrev:
hehehe ja jag köpte bilen, han var så fräsch både ut och invändig så man höll på och gråta. Motorn är också den friskaste b230 jag sett.. Ska lackera stötfångarna och speglarna så @Growe blir glad tongue

Grattis!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 340 Inlägg
måndag 18:08
dwadw skrev:

Vad man kunde se på bilderna så såg den ju bra ut men jag reagerade på miltalet. Var det inte 36000 mil?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

317 Inlägg
måndag 19:33
Trådstartare
Vettemannen skrev:
dwadw skrev:

Vad man kunde se på bilderna så såg den ju bra ut men jag reagerade på miltalet. Var det inte 36000 mil?

/Benny

Det stämmer, men förra ägaren gav mig lite historia om bilen så jag vet vad som blivit gjort med den och även varför den stod avställd några år.
Senast redigerat av dwadw (måndag 19:34)

Sök