Rikard_Persson skrev:
Mattilacken skrev:
Så jäkla grymt bygge! gillar allt du gjort med den! Jag fick en tanke när jag satt och blädrade i hela din tråd.. dessa har lite samma vibe som jag har uplevt att Vipern har, brutal och snygg och taket som har den distinkta dubbel bubel formen "för hjälmen"

Men till skillnad från Viper så lär dessa fungera bra till allt och faktiskt sitta i hop som en bil ska och överaska snarare än tvärt om. För sanolikheten att en Viper överträffar ens förväntingar är liten då den trots allt är en Amerikansk chrysler produkt.
Kommer hålla ögat på din bil fram över!
Tack så mycket!
De ligger helt klart något i det du skriver. Många likheter. Fördelen med Supran är att den inte försöker döda en när man är ute och kör

Jag har länge varit sugen på att skaffa en SRT10 cupé men jag tro det är lite som du skriver att man kommer bli besviken. Allt är så amerikanskt det går och och från runt 2005 så är det är sällan en bra sak när det kommer till bilar.
En 1996 GTS Coupé blå med vita ränder är en av mina drömbilar

Men jag håller med Mattilacken lite, själva formen som Supran har är det inte så många tillverkare som får till längre.
Angående PPF, går den lika bra att lägga på "gälarna" och det övriga olackade kolfiberdelarna?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."