6110
Sök

Camaro som bruksbil?!

Ska bygga bruksbil av en Camaro Gen 5 från 2013. För att livet är för kort för att köra tråkiga bilar. En bil med många ägare och nu fått en ny ägare som är galen, dags att göra bilen min egen.

8 366 Visningar
Uppdaterades senast 4 juni
933 Inlägg
31 maj
Trådstartare
#41
https://www1.garaget.org/gallery/images/9/8461/8461-e51dc1d4202ff537a7fd0d1fc4dd4ee9.jpg

Beställt nya markerande ljus på sidorna, tror svarta gör sig bra.

High Voltage Cars

933 Inlägg
torsdag 21:54
Trådstartare
#42
https://www1.garaget.org/gallery/images/9/8461/8461-46e2c4c80d94e87c842fde350d7ed500.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/9/8461/8461-c1ce65e1fe5d0b88d76616de2fc9ac3a.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/9/8461/8461-ae8badf9625182addf189dc667b94d38.jpg

Mörkrädd blir man.
Städat upp lite mer i kablarna tidigare ägare gjort.. Riktiga Epa lösningar, kolla tjuvström på ena säkringen! Haha nice!
Senast redigerat av Ev_volvo142 (torsdag 21:55)

High Voltage Cars


Sök