6682
Sök

Kallstartstestet ? vilken vinterfunktion kan du inte leva utan? ??

910 Inlägg
för 1 timme sedan
När W201 skulle förevisas inför svensk motorpress var nedre ventilationsutblåset på tidigt byggda bilar rakt på högerfoten för föraren på vänsterstyrda bilar, temperaturen var så hög att lackskorna påstods smälta.
Detta löstes med att pressansvarig stoppade in en trasa i utblåset för att inte steka journalisternas fötter.
Samma individ låste även skjutmånen för stolarna så att dom inte gick ända bak för att hindra baksätet i den lilla bilen att bli obrukbart.

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

Forummoderator
18 573 Inlägg
för 1 timme sedan
The-GOAT skrev:
När W201 skulle förevisas inför svensk motorpress var nedre ventilationsutblåset på tidigt byggda bilar rakt på högerfoten för föraren på vänsterstyrda bilar, temperaturen var så hög att lackskorna påstods smälta.
Detta löstes med att pressansvarig stoppade in en trasa i utblåset för att inte steka journalisternas fötter.
Samma individ låste även skjutmånen för stolarna så att dom inte gick ända bak för att hindra baksätet i den lilla bilen att bli obrukbart.

Den där tidningen har jag  någonstans!

1 556 Inlägg
för 43 minuter sedan
The-GOAT skrev:
På fortsatt tal om vädret, på den tiden jag körde taxi var det en vinter ganska mycket vinter, bussar ställdes in, tidningar och post delades inte ut pga risken att ge sig ut i vintervädret, men skolskjuts och omsorgsresor, färdtjänst samt sjukresor det körde vi ändå.

Denna vintern var det några väldigt snörika dagar på västkusten. Bussar och spårvagnar ställdes in, men jag hade några av mina 12h-pass med distributionskörning att roa mig med. Att köra var en del av utmaningen, att släpa pallar och paketburar genom snön var en annan. Det var nog bland det värsta jag varit med om, men godset ska f*n fram! big_smile
Senast redigerat av trubbelturbo (för 42 minuter sedan)

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Sök