1874
Sök

Liten regplåt bak?

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Hejsan!
jag tänkte höra om det är någon som har fått dispens för att ha liten regplåt bak på en 200sx s13?
Jag fick beslutet idag att ja inte skulle få ha det. Jag har ju bytit bakspoiler, och det finns absolut ingen plats för en stor regplåt, men dom menade på att ja skulle bygga om den så att en stor får plats.

Tacksam för svar MVH Peter

Drive It Like You Stole It

HEAVY METAL
38 Inlägg
31 juli 2007
Jag läste någonstans på www.200sx.nu att det blivit godkänt med liten plåt på 200sx. Vet inte om det var bak, fram eller både ock. Fast det kanske du redan vet nu?

I'm not driving to make great time. I'm driving to have a great time.

MitsuNörd
880 Inlägg
31 juli 2007
Ring och kolla med VV !
Finns det beslut så är det bara att beställa hem... Kosta mig 60:- en liten där bak...

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Kryddan skrev:
Jag läste någonstans på www.200sx.nu att det blivit godkänt med liten plåt på 200sx. Vet inte om det var bak, fram eller både ock. Fast det kanske du redan vet nu?

dom är bara godkända för lite plåt där fram! sad

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Evolution_6SiC6 skrev:
Ring och kolla med VV !
Finns det beslut så är det bara att beställa hem... Kosta mig 60:- en liten där bak...

men man måste väl ha godkänt från vv om bilen inte är godkänd för liten skylt bak? eller ja kan ju göra en fuling å beställa en till fram å sen sätta den bak, men vad säget besiktningen om de?

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
någon som vet?

353 Inlägg
1 augusti 2007
så har jag gjort och dom har aldrig sakt någon på besiktningen så länge det är en vv-plåt bak och fram så bry dom sig inte!

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
andreasevo7 skrev:
så har jag gjort och dom har aldrig sakt någon på besiktningen så länge det är en vv-plåt bak och fram så bry dom sig inte!

okej det låter bra de! smile

Sök