Får polisen gömma sig??

Muttley
10 augusti 2007 ·

tycker att de borde vara skitsamma om de står bakom något och gömmer sig eller inte de har ju itne gjort nått fel utan de är ju den som kör för fort som gör fel, polisen bara synar fartsyndarna..
skitsamma ifall de har varselvästar och sådant skit igentlgien de är väl mest till för att ni fartsyndare skall hinna se de faktiskt...

men ifall fartkontroller inte får gömma sig hur förklarar ni att en civilsnut isåfall ska få ge er böter ? de gömmer sig ju lika väl.
så jag tycker ni är rätt korkade som säger emot polisen i detta fall, då faktiskt fartkontroller räddar liv..

sen den som sade man skulle stämma polisen var ju de mest korkade jag någonsin hört igentligen, de är vi själva som betalar de isåfall ju.

snodden
10 augusti 2007 · 37 Inlägg

köp en laservarnare för en tusenlapp om de ska va sånt bekymmer, den e ju billigare än va böterna går på, o e dessutom en engångsavgift wink

Att styla en Volvo är som att sminka en gris, det är en gris i vilket fall
Perrra87
12 augusti 2007 · 91 Inlägg

Dom gömmde sej bakom en buske när jag vart på ett event o råkade gasa lite för mkt , då hoppade dom ut med en stor röd skylt "POLIS" och 1000 kr flög ur plånkan. Så ja ,dom får gömma sej

tommie87
12 augusti 2007 · 349 Inlägg

snodden skrev:
köp en laservarnare för en tusenlapp om de ska va sånt bekymmer, den e ju billigare än va böterna går på, o e dessutom en engångsavgift wink

när laservarnaren piper då är det redan försent!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang