Ryckig gång när man gasar lite på 4ans/5ans växel

subw00fer
26 augusti 2007 · 52 Inlägg

Shamzin skrev:
men du.....man ska inte ha öppen dump på en T7 motor!!!!!!!! bilens mätinstrument får ju fnatt! kolla på stcs och fråga om det är bra med öppen dump på en T7:a

Jo ja har ställt mig den frågan oxå, en del säger att det inte ska vara det och andra säger tvärtom. Får väl se om man kan få tag på nån i närheten som kanske har en återslutande dump man kan prova med, och isf nån av er som har nån bra sida man kan införskaffa sig en rejäl dump om det nu skulle kunna vara problemet..?

Mvh Simon

Senast redigerat av Simon_J (26 augusti 2007)

mannen666666 preem pump
26 augusti 2007 · 836 Inlägg

Simon_J skrev:

Shamzin skrev:
men du.....man ska inte ha öppen dump på en T7 motor!!!!!!!! bilens mätinstrument får ju fnatt! kolla på stcs och fråga om det är bra med öppen dump på en T7:a

Jo ja har ställt mig den frågan oxå, en del säger att det inte ska vara det och andra säger tvärtom. Får väl se om man kan få tag på nån i närheten som kanske har en återslutande dump man kan prova med, och isf nån av er som har nån bra sida man kan införskaffa sig en rejäl dump om det nu skulle kunna vara problemet..?

Mvh Simon

du har väl luftmassemätare på din bil och då kan du få felkoder med öppen dump
men i så fall så borde motorlampan lysa
men gör så att du köper en original membran dump från bosh och sätt tillbaka slangen, dom kostar ju inte många kronor.

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
bojan_
26 augusti 2007 · 10 Inlägg

hej hej har du chippat den så prova köra slut på tanken o tanka 98-v-power hjorde det på min för den rykte i 4-5an

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang